Pariskunta yhteen sointuvina - mautonta!

• Viestiketjun aloittaja Mrs Blackwell
  • Ensimmäinen viesti
Mrs Blackwell
Todella MAUTONTA ja suorastaan tyylimoka, kun nainen (yleensä) stailaa miehensä sointumaan omaan juhla-asuunsa (yleensä miehellä vaimon asuun sointuva solmio). Ikään kuin mies olisi naisensa asuste. Harvoin todella tyylikästä. Armoa annan vain vastarakastuneille, heille tällainen samistelu suotakoon. Itse somistin 18-vuotiaana vanhojentanssipartnerini ja 25-v asti vielä miestäni, sitten tulin onneksi järkiini.

vieras
Tuota.... Ei se minusta ole mautonta, jos on juhla-asuissa jotain samaa sävyä haettuna. Niinhän tehdään yleensä ainakin häissä, mutta muutenkin.

Mutta se, että arkena käytetään samanlaisia vaatteita. Siis oikeesti samanlaisia eikä vain niin että kravatin yksi raita on samansävyinen kuin hame niin.....

omatoimisen miehen vaimo
Minä en meillä tuota tee, mutta useinkin mies solmiota etsiessään vilkaisee mitä minulla on päällä ja tulee takaisin ilahtuneena, jos on sattunut löytymään minun vaatteideni kanssa yhteensopiva solmio.

Eivät ne siis aina ole vaimoja, jotka tuota tekevät. Vai eikö se olekaan enää tyylimoka, jos nainen ei ole se stailaaja?

omatoimisen miehen vaimo
Nyt mulle tuli ongelma, kun aloin tätä miettimään. Pitäiskö mun kieltää miestäni laittamasta samanväristä solmiota? Sittenhän stailaisin miestäni, joka olisi sinun mielestäsi naurettavaa. Mutta jos annan miehen tehdä kuten haluaa, niin sittenkin se on naurettavaa.

Olemmeko nyt tuomittuja olemaan lopun elämäämme naurettavia vai miten voisin vielä pelastaa uskottavuutemme?

ulpukka
Ei ole mautonta.
Samanlaiset tuulipuvut ovat, mutta jos miehellä on samanvärinen kraka kuin naisen mekko on siitä mauttomuus kaukana. (ehkä, riippuu pukujen malleista ylipäätään.)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä ajattelen paremminkin olevani miehen asuste.

Kuulostipas sairaalta. :whistle:
Hmm, hyvä vaimo on miehensä kruunu......sanoi vanha äitini kun yritti kasvattaa minusta kunnon naisen.
Aika ahistavaa joo. :eek: :D :headwall:
Mutta siitä tulee aika hykerryttävä olo, jos ajattelee olevansa jotenkin miehelleen kunniaksi. Vaikka toisaalta se onkin aika alentavaa olla miehen näyttelyesine. :$ Voi että minä olen sairas, missä meni vikaan?

vieras......
mulla usein juhlissa mustavalkoista ja miehen puvussakin tämä mustavalkoisuus toistuu.. ei olla kyllä mitenkään suunniteltu mut minkäs sille voi jos molemmat tykkää mustasta ja valkoisesta

rouva
Minusta puolestaan on paljon kivempaa liikkua miehen kanssa, kun olemme pukeutuneen samalla lailla. Olemme tyylikäs pari.
Joskus jos satutaan lähtemään kylille siten että toinen on verkkareissa ja toinen farkuissa niin ärsyttää, varsinkin jos itse on verkkareissa.
Ja häihin mennään siten että miehellä on samanvärinen kauluspaita kuin minun mekko. Näyttää kivalta myös perhe valokuvissa.

kyllä pariskunnalla voi jotain sama vaatetta olla. väri tai sitten kukka tai jotain. kyllä minusta miehelle vaimo on se esittelyaihe ja ypeys. ja kyllä toisin päin myös. kunhan olla edustava niin se on hyvä.

hiukan samoilla linjoilla kuin ap
No sellainen tårta på tårta mätsääminen on tyylitöntä, jos on siis ihan liian samat sävyt (mekko samaa väriä kuin puvun paita). Mutta mun mielestä on tyylikästä, jos ollaan kuitenkin samassa hengessä pukeuduttu, ettei näytä siltä että toinen olisi menossa kauppaan ja toinen yökerhoon.

Yhteistyössä