Mitähän fiksua siellä taas kerran tarinois??? Siltä suunnalta kun ei oo mitään järkeviä ehdotuksia kummiskaan luvassa.
Samaa mieltä. Ei sieltä saa kuin pahan mielen yleensä..."Työkkäri" on kyllä niin nöyryyttävä paikka että ei toista löydy.
Se taas on pelkästään hyvä asia. Ehkä osa kansasta valitsee sen töihinmenon sitten, siellä olemisen sijaan. Tämä mitenkään alottajan tapaukseen kantaa ottamatta, mutta ei sen pidä hauskaakaan olla."Työkkäri" on kyllä niin nöyryyttävä paikka että ei toista löydy.
Ei kyllä voi aivan noin tiukkaan kärjistää, että on VALINTAKYSYMYS tuo työkkärissäkäyminen. Kyllä mäkin tuhat krt mieluummin kävisin töissä ja saisin palkkaa ja oisin muiden(kin) silmissä ns. normaali kansalainen. Vaan kun se töiden löytäminen ei kaikkialla ole aivan yksinkertaista.Se taas on pelkästään hyvä asia. Ehkä osa kansasta valitsee sen töihinmenon sitten, siellä olemisen sijaan. Tämä mitenkään alottajan tapaukseen kantaa ottamatta, mutta ei sen pidä hauskaakaan olla.
Avoimet tyAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö;21977340:Ei kyllä voi aivan noin tiukkaan kärjistää, että on VALINTAKYSYMYS tuo työkkärissäkäyminen. Kyllä mäkin tuhat krt mieluummin kävisin töissä ja saisin palkkaa ja oisin muiden(kin) silmissä ns. normaali kansalainen. Vaan kun se töiden löytäminen ei kaikkialla ole aivan yksinkertaista.
Eikä se työttömän leima otsassa oikeuta kohtelemaan mua tai ketään muutakaan kuin halpaa makkaraa.
Helmikuun lopussa loppui työt. Mulla on amk-tason koulutus, insinööri olen. Sossunedustaja on paikalla, koska joitakin vuosia sitten tuli voimaan kuntouttavan työtoiminnan laki ja se vaatii kolmikantakeskustelun. Vissiin koskee kaikkia pidempään työttöminä olleita, koska mulla ei ole mitään kuntoutustarvettaAlkuperäinen kirjoittaja kohtako työtön minäkin;21978482:Oletko ollut pitkään työtön? Onko sinulla koulutusta?
Miksi siellä on sossunedustaja paikalla??
Salli mun nauraa, tavallisia suomalaisia syynätään kuin rikollisia ja asiakaspalvelusta ei tietoakaan, on se nyt kumma mehän heidän palkkansa maksamme prrrrkele. Heidän tarkoituksenaan on yrittää keksiä mitä mielikuvituksellisempia keinoja olla maksamatta sinulle kuuluvia etuuksia tai yrittää hukuttaa sinut byrokratiaan kunnes luovutat.Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21978484:Alunperin niitä käytti vain oikeasti tarvitsevat, nyt on niitä kusettajia. Pakkohan niitten on jotenkin selvittää ketkä on niitä oikeesti tarvitsevia, kun rahaa ja resursseja ei riitä kaikille halukkaille.