Pari pulmaa 8-vuotis synttäreistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
täällä meilläpäin on 8v juhlat ollu pääasiassa ei-kotijuhlia.. on ollu keilaamolla, elokuvateatterissa.. :/ joillakin vielä hesejuhlat.

tää on musta aivan ällistyttävä muoti-ilmiö... esikoisen kavereilla on ollut tokalla ja kolmannella luokalla synttäreitä keilahallissa, kylpylässä ja ruokaravintolassa... :o

niimpä.. me oltiinkin erilaisia eikä pidetty ollenkaan synttäreitä... :saint: ihmisillä tuntuu olevan valuuttaa järjestää kaikenlaisia erikoisuuksia.. oli yhdet synttärit muuten hevostallillakin :o

Ja toi kynä pulloon=) Se oli mun lempi leikki pienenä. Saas kattoo mitä tytöt sanoo kun rupeen niiden takapuolen päälle naurua ja kynää virittelemään. Toivottavasti ei tule vihaisia soittoja vanhemmilta että mitäs olet meidän tyttöä pepusta koskenut??? ;D

meillä lapset on tykästynyt pullon pyöritykseen ja rikkonaiseen puhelimeen...

ja niihin vieraiden läksiäs lahjoíhin olen kyllästynyt,kuka älypää senkin on keksinyt,nyt sitten kaverit valitsee ne synttärit joissa paremmat lahjat,se on väärin :(

ajattelin itse kun likka täyttää 8v ensi kuussa niin hakee hemtexiltä niitä pyyhkeitä mitkä pitää vedellä avata ja sitten lidlistä niitä karkki pusseja missä on monta ja jakaa ne niille....mutta saa nähdä nyt

Nykyään on lasten synttäreistäkin tullut ihan kummalliset |O
Pakko antaa kaikenlaisia kotiin viemisiä ja palkintoja :kieh:
Vaikka on jo tarjottavaa ja mukavia leikkejä,välillä harmittaa moinen.
Myös lahjat ovat ihan hulluja,mitä suurempi ja kalliimpi lahja sen parempi :(
Anteeks oli pakko purkaa :ashamed:

Meillä kotiinviemiseksi tein pienet pussukat joissa oli muutama tarra ja karkkia vähän :)
Tikkarit olin piilottanut asuntoomme ja jokainen sai hakea omansa ja viedä kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anja:
montako vierasta annatte kutsua 7-8v synttäreille?

Meillä pojan 7 vee synttäreillä oli 7 vierasta ja se oli aivan liikaa, varsinkin kun puolet näistä oli kuin mitäkin villi-ihmisiä ;) , mitkään leikit, arteenetsinnät ja muut ei tahtonut onnistua, kun porukka riehu vaan ihan päättömänä vaikka kuinka yritti olla tiukkana. Suurin osa ajasta meni siihen, että sai komentaa porukkaa ja erottaa painivia poikakasoja. Esikoisella oli viime vuonna 8 vee synttäreillä 4 vierasta ja se oli oikein hyvä määrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
täällä meilläpäin on 8v juhlat ollu pääasiassa ei-kotijuhlia.. on ollu keilaamolla, elokuvateatterissa.. :/ joillakin vielä hesejuhlat.

tää on musta aivan ällistyttävä muoti-ilmiö... esikoisen kavereilla on ollut tokalla ja kolmannella luokalla synttäreitä keilahallissa, kylpylässä ja ruokaravintolassa... :o

Miten niin? niin paljon helpommalla pääsee itse juhlien laitossa. Rahaa kyllä palaa mutta jos kotiinkin tilaat kakut ym. pitopalvelusta tai leipomosta niin maksaa sekin.
Lapset nauttivat ja aikuisetkin voivat rentoutua, ei tarvitse "pelätä" kodinirtaimiston, lemmikkien ym. puolesta.
Hop Lop, ratsutalli, hese,mäkkäri, sea life ym. ovat mukavia mestoja.
viisi vuotiset vietetään hesessä ja kasi synttärit keväällä sea lifessa.
Jokainen tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Ohjelmaa siis olen miettinyt tytön synttäreille ja tietovisa on ainakin yksi. Entä onkohan se leikki pois suljettu missä yritetään suulla ottaa omenia vesivadista? Suuttuisitteko jos oma tyttärenne tulisi paidan etumus hieman märkänä kotiin synttäreiltä?

Entä mitä voisi antaa läksiäislahjaksi?
Viime vuonna ei annettu ja tyttö sai kuulla siitä pitkään eskarissa.
Tänä vuonna sitten annetaan ettei sen takia koulussa pilkata. Mutta mitä,siinä pulma.

pikkupussiin voi laittaa muutaman namin, tarroja,heijastin, tukkapompuloita, pinnejä, pyyhekumeja jne. ei tietenkään näitä kaikkia, heitin vain muutaman vinkin. Prinsessajuhlissa voi jakaa vaikka ruusut lopuksi. Netistä saa tulostettua ihan mukavia piirustuskuvia ym.
Meillä on lähtölahjat olleet aina eteisessä korissa ja kotiin lähtiessä on saanut ottaa pussukan mukaan. Lähtölahjat voi jakaa myös aarrekartan avulla, se käy ohjalmastakin ja onginta myös suosittua.
lapset on julmia ja vertailevat mistä sai viime vuonna muhevimmat vastalahjat, näin se vaan on.