pari kyssää hunajamelonista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuh

Vieras
Voiko hunajameloni olla käynyt? Ostin tänään kaupasta ja se haisee musta ihan viinalle. En tiiä minkälaiselle sen kuuluisi tuoksua?

Toinen kysymys: Alle 1-v:llehän ei saa antaa hunajaa, mutta voiko hunajamelonia antaa?

mut, miks ei hunajaa alle 1v? Mä olen antanut kyllä ku en moisesta ole edes kuullu ja neuvolassakin sanoin juottavani välillä hunajavettä niin ei terkka sitä kieltänyt. Oli vaan iloinen että juo jotain koska se kuitenkin tärkeää. Meillä tyttö ei mielellään vettä juo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos paljon! :)

Luulen että tuo on liian kypsä ainakin, kun on niin pehmeäkin.

Onhan se varmaan, Espanjassa söin noita sellaisenaan, mutta kotosalla salaatissa tulee käytettyä. Hajua en kyllä muista, ei ainakaan kovin voimakas, mut eihän se pilalle helposti mene vaikka vähän viinaksiseksi tuliskin

Alkuperäinen kirjoittaja ei haise milleen tuo menolni:
mut, miks ei hunajaa alle 1v? Mä olen antanut kyllä ku en moisesta ole edes kuullu ja neuvolassakin sanoin juottavani välillä hunajavettä niin ei terkka sitä kieltänyt. Oli vaan iloinen että juo jotain koska se kuitenkin tärkeää. Meillä tyttö ei mielellään vettä juo.

Hunaja saattaa sisältää clostridium botulinum-itiöitä jotka voi sairastuttaa pienen lapsen.Pakkauksissa on merkintä "ei alle 1-vuotiaille".

Alkuperäinen kirjoittaja hunajata:
Alkuperäinen kirjoittaja ei haise milleen tuo menolni:

Hunaja saattaa sisältää clostridium botulinum-itiöitä jotka voi sairastuttaa pienen lapsen.Pakkauksissa on merkintä "ei alle 1-vuotiaille".

Ihme ettei terkka sit mitään sanonut. ei kai se sit niin pahaksi ole ku väitetään

Alkuperäinen kirjoittaja ei haise millee tuo menolni:
Ihme ettei terkka sit mitään sanonut. ei kai se sit niin pahaksi ole ku väitetään

On pahaksi, mutta ei sitä itiöö aina ole, joten riski kannattaa ottaa, jos lapsi ei suostu juomaan muuta kuin linnunmaitoa

Yhteistyössä