Ai että harmittaa kun heitin ostoskuitin roskiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yleensä säilytän ruokaostoskuitit ainakin pari päivää, mutta nyt taisin heittää roskiin jo päivän päästä.

Ostin keskiviikkoa kaupasta juuston ja tänään huomasin että haisee pilaantuneelle. Höyläsin joka sivusta siivun pois ja laitoin pakastepussiin.

Huomasin äskettäin, että haisee edelleen ei niin hyvälle. Sellaiselle siis, että pilaantuminen on alkanut. On kuitenkin ihan tavallista kermajuustoa.

Juustothan on ihan törkeen kalliita, mutta tuostakaan ei saa hyvitystä kun ei kuittia. Näin käy muuten aina, niitä säilytettyjä kuitteja ei koskaan tarvitse ja sitten jos tarvitsee huomaa, että kuitti on hävinnyt tai on nakannut sen jo roskiin.

Ainakin prismassa kun menet infoon ja sanot milloin ostit ja mitä nii ne näkee sen kuitin koneeltaan.. Palautin takin tässä talvella kun meni rikki ja mulla ei ollut kuittia..

Ja vink,vink mulle tuli täältä palstalta :)

[QUOTE="Kiraki";26289114]Ainakin prismassa kun menet infoon ja sanot milloin ostit ja mitä nii ne näkee sen kuitin koneeltaan.. Palautin takin tässä talvella kun meni rikki ja mulla ei ollut kuittia..

Ja vink,vink mulle tuli täältä palstalta :)[/QUOTE]

K-market kyseessä.

[QUOTE="vieras";26289081]Yleensä säilytän ruokaostoskuitit ainakin pari päivää, mutta nyt taisin heittää roskiin jo päivän päästä.

Ostin keskiviikkoa kaupasta juuston ja tänään huomasin että haisee pilaantuneelle. Höyläsin joka sivusta siivun pois ja laitoin pakastepussiin.

Huomasin äskettäin, että haisee edelleen ei niin hyvälle. Sellaiselle siis, että pilaantuminen on alkanut. On kuitenkin ihan tavallista kermajuustoa.

Juustothan on ihan törkeen kalliita, mutta tuostakaan ei saa hyvitystä kun ei kuittia. Näin käy muuten aina, niitä säilytettyjä kuitteja ei koskaan tarvitse ja sitten jos tarvitsee huomaa, että kuitti on hävinnyt tai on nakannut sen jo roskiin.[/QUOTE]

Laitat sähköpostia juuston valmistajalle. Kysyvät eränumeroita ja sen semmoista. Antavat sitten lahjakortin jolla saat uuden juuston jotkut jopa kaksikin. Itse sain viime vuonna lahjakortin kun juusto oli mennyt huonoksi vaikka myyntiaikaa olisi vielä ollut jäljellä. Kaupat harvemmin suoraan korvaavat tuollaista vaan hekin laittavat sitten valmistajalle siitä infoa.

Yhteistyössä