pari kuvaa r-testeistä,..mm. valehaamu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risupesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

risupesä

Aktiivinen jäsen
20.04.2008
2 272
0
36
Kuvien laatu on valitettavan heikko mutta viiva näkyi vielä selkeämmin tuoreena, ja ilmaantui minuutin sisään.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2202422.jpg

Ylempi piti paikkaansa (Predictor), alempi väärä + Aconilla, niukempien kuukautisten jälkeen, lämpö jäi koholle, testattu kp18.

Toinen kuva vielä siitä 'pahan mielen testistä'..
http://www.aijaa.com/v.php?i=2202340.jpg

Tästä on nyt pari vuotta jo aikaa ja päätin että enää en turhia testejä tee, vasta sitten kun menkat on oikeesti myöhässä eikä mitään vuotoo oo tullu.. no, niihin ei sit sen koomin oo tosiaan tarvinnu rahoja laittaakaan :ashamed: hoitomaksuihin uppoo kyllä senkin edestä :(

uuf, en olisi halunnut lukea tätä juuri tänään. Testasin n. tunti sitten aconin kasettitestillä haamun. Nyt koetan pitää jalat maassa....

Mut minä en usko valehaamuihin. Sinulla on varmasti ollut kyse ns. kemiallisesta raskaudesta. Eli jotain on yrittänyt tapahtua, mutta ei valitettavasti tapahtunut.

Itsekkin koetan suhtautua tuohon haamuun nyt niin että se vasta lupailee että voi olla mahdollisuuksia. Katsoo sitten loppuviikosta uudestaan miten käy.

:hug: mm77 kyllä teillekkin varmasti se plussa vielä tulee.Eihän se paljoa lohduta, mutta varmasti se tapahtuu vielä joku päivä. ( tuttuja ollaankin toisesta pinosta joten tiedät tilanteeni )

kiitos kaikille, ehkä vielä joku päivä se haikara tähänki osotteeseen eksyis B)

Solina83, toivotaan että sulla ei käy yhtä surkee mäihä kyseisen testin kans.. Voihan se kuitenkin yhtä hyvin pitääkin paikkaansa! Varovaiset onnittelut :flower: b :) d
Noissa herkissä testeissä, tai ainakin tossa aconissa muistaakseni luki että myös kystat voi aiheuttaa virhetuloksen.. saattohan mulla sellanenkin aiheuttaa, kun niitä välivuotojakin oli enempi tohon aikaan...

Aattelin ite pelata varmemman päälle jos vielä joskus testailla tarvii, ostan suurempia pitosuuksia (25) mittaavan testin, ettei siinä vois mitenkään näkyä/hämätä jotkut alle 10 yksikön määrät joita voi vissiin olla vaikkei oliskaan raskaana. Jos sellaseen sais ihan kunnon viivan niin tilanne tuntus jotenkin luotettavammalta =)

Mä voin taas lohduttaa että itse sain noista 3 vielä haaleampaa haamua ja kyllä ne vain plussia oli. Rv 17+0 masussa :)

Harvemmin mikään testi vääriä plussia antaa, eli on tosiaan hyvin mahdollista että on ollut aikainen km tai kystan aiheuttama plus jos se on kohdallasi kerran mahdollisuus.

Parempaa onnea jatkossa!

Yhteistyössä