Pari askartelukuorta jälleen tarjolla !!

Heippa!

Täällä jälleen suursiivous käynnissä ja nyt joutaa jälleen läjä askartelupapereita kiertoon. Uskoisin että saan kaksi kuorta kasattua, joten kaksi ensiksi ilmoittautunutta saa pientä askarteluylläriä. Laittaa yksityisviestiä. Tällä kertaa kuoret sisältävät lähinnä erilaisia kuviollisia papereita, pienempiä ja isompia palasia. Eiköhän niistä joku innokas askartelija kuitenkin jotain kivaa kehittele.

Halukkaat laittakaa yksityisviestiä, voi olla että kolmaskin kuori vielä kasaantuu. Pakkaan isoja helpostikuoria täyteen, joten halutessaan saa maksaa postarit 2 €, mutta muutoin ajattelin ihan hyvää hyvyyttäni joitain kuorilla ilahduttaa. Joten ei tarvitse maksaa, jos ei halua. :)

"mammeli"
hei en osaa ny taas pitkän tauon jälkeen yksäriä mut paa mulle sun tilinumero niin mä laitan sulle mun osotteen ja pari eukkoa :) tässä mun maili pirppis@gmail.com

Nyt on kaikki kuoret löytäneet uuden kodin. Niitä tulikin kasattua yhteensä neljä. Olikin kivaa puuhaa, yritin laittaa kaikille erilaisia papereita tasapuolisesti ja saman verran. Kiitos ilmoittautuneille, nyt saan taas kaappeihin lisää tilaa. :)

Heissan! et arvaa edes miten pelastit mun päivän!! kiitoskiiiitoskiiitooos!! tuhannesti kiitos!! kirje tuli tänään enkä malta odottaa et pääsen kimppuun!! ihania!! kiitos vielä! tipuin eilen rappusista ja olen kotona vangittuna ja kun meinaa aika käydä pitkäksi saan tehdä kaikkea kivaa, kiitos sinun!

Yhteistyössä