Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27452623:ja sitten se perus "Käytkö sä usein täällä?"
Anna huora persettä!
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27452832:Kauniit naiset pyytää mua ulos lähes aina kun olen viihteellä; "Lähdetkö ulos suosiolla vai kutsunko poken?"
Olen myös karaokevirtuoosi. Kehuskelenkin mua arvosteleville kanssalaulajille että mua on pyydetty usein muuallekin laulamaan; "Lähe ny muualle laulamaan!"
Minulle sattui Oulussa tälläinen tilanne.
Nainen avasi keskustelun.
-Hei mies! Lähdetkö tanssimaan?
-Ei kiitos, en nyt jouda!
-No okei EI sitten...
Samainen nainen 15min myöhemmin
-Moi! Lähden nyt kotia, haluatko lähteä minua saattamaan?
-Kiitos kutsusta mutta en nyt lähde.
-otettais hieman juomaa ja sitten pidettäisiin hauskaa!!
-Kiitoksia ehdotuksesta mutta en nyt jouda lähtemään saatile!
-OKEI tuo on HUONOIN tekosyy mitä ole ikinä kuullut mieheltä, olisit sanonut suoraan että olen ruma ja lihava ja en siksi kelpaa sulle seuraksi!! (kevyt itkupotkuraivari)
-Ei se sinun ulkonäöstä johdu etten nyt lähde saatille! Olen täällä ravintolassa järjestyksenvalvojana ja minulla jatkuu vielä työt aamuyöhön asti
-okei no sori, jos jään odottamaan sinua?
-valitettavasti tuon äskeisen kohtauksen vuoksi joudun poistamaan sinut ravintolasta.
Ja alkoholilla ei ollut asiaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27452832:Mua lähestyi kerran yksi tyttö ravintelissa sanoen: "Moi, oon kattellu sua jonkin aikaa ja blaa blaa...". Katselin jo "Moin" jälkeen ympärilleni että mikäs pullonpyöritys tai vedonlyönti nyt on menossa ja missä on tirskuvia tyttöjä. No, tunnusti tyttö sitten lopulta asian näin olleen.
On toisenkin kerran isketty ja siihen lähdinkin mukaan muutamaksi viikoksi, tämä ei ravintolassa vaan silloisessa työssäni.
Kauniit naiset pyytää mua ulos lähes aina kun olen viihteellä; "Lähdetkö ulos suosiolla vai kutsunko poken?"
Olen myös karaokevirtuoosi. Kehuskelenkin mua arvosteleville kanssalaulajille että mua on pyydetty usein muuallekin laulamaan; "Lähe ny muualle laulamaan!"
Joo, huonoja olivat..
Järjestysmiehillä on usein järrrkyttävää käytöstä. Oli aivan oikein että jäit ilman.
Minulle sattui Oulussa tälläinen tilanne.
Nainen avasi keskustelun.
-Hei mies! Lähdetkö tanssimaan?
-Ei kiitos, en nyt jouda!
-No okei EI sitten...
Samainen nainen 15min myöhemmin
-Moi! Lähden nyt kotia, haluatko lähteä minua saattamaan?
-Kiitos kutsusta mutta en nyt lähde.
-otettais hieman juomaa ja sitten pidettäisiin hauskaa!!
-Kiitoksia ehdotuksesta mutta en nyt jouda lähtemään saatile!
-OKEI tuo on HUONOIN tekosyy mitä ole ikinä kuullut mieheltä, olisit sanonut suoraan että olen ruma ja lihava ja en siksi kelpaa sulle seuraksi!! (kevyt itkupotkuraivari)
-Ei se sinun ulkonäöstä johdu etten nyt lähde saatille! Olen täällä ravintolassa järjestyksenvalvojana ja minulla jatkuu vielä työt aamuyöhön asti
-okei no sori, jos jään odottamaan sinua?
-valitettavasti tuon äskeisen kohtauksen vuoksi joudun poistamaan sinut ravintolasta.
Ja alkoholilla ei ollut asiaa![]()
![]()
Tai,
anna pilluu, mie tiiän et siul on![]()
Sopivana hetkenä ja sopivalta tyypiltä tää vois toimiaki :saint:
Ei hän mitään siihen sanonut kun ohjasin ovesta ulos taksilleYllättävän usein tulee joku siihen tiskille istuskelemaan ja jututtamaankun oli ovimiehenä. En mie aina yksin kotia lähtenyt työvuoron päätteeksi
![]()