Parhaimmat Rainbow, Pirkka, X-tra ja Euroshopper tuotteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X-Tra kaarituettomat rintaliivit. Hinta muistaakseni noin 7 euron luokkaa. Parhaat liivit, mitkä mulla on ikinä olleet ja toistaiseksi ainoat, joissa olkaimet eivät valu. Ja olen liivejä sovittanut parissakin liivikaupassa myyjän opastuksella.

[QUOTE="mista";28030454]Mistä noita X-tra -rintaliivejä saa? En ole koskaan kuullutkaan. X-tran tuotehaulla ei löytynyt. Googlettamalla meni vain huutiksen jo sulkeutuneeseen huutoon ;)[/QUOTE]

Prismasta =)

Pirkan emmental-mozzarella juustoraaste, iso pussi, suht edullista ja hyvää.
Rainbown suklaa ja liniski tuutit 6kpl pakkauksessa.
Rainbown italiainen kääretorttu; aivan mielettömän hyvää! Kuulunut lempiherkkuihini jo vuosia.

Pirkan mansikkasuklaa <3 Ja rainbow: maito, rahka, tonnikala.

Euroshopper: avokadot verkkopussissa. Ihan tosi kätevä ja halpa ostaa se iso pussi, kun ne kypsyy omaan tahtiin.

Xtraa tai Euroshopperia en ole oikein käyttäny mut Rainbow´lla on tosi hyviä:

Rainbow paahdettu sipuli (namnamnam!)
Rainbow orange light appelsiinilimu
Rainbow röstiperunat (mielestäni parhaita markkinoilla)
Rainbow rypsiöljy
Rainbow perunamuusijauhe ( 100% paras markkinoilla olevista valmismuuseista, maistuu ihan omatekoiselta!!!)
Rainbow käsisaippuat (eri tuoksuja) ja suihkusaippuat /vaikken kovin usein näitä käytäkään mut hyviä ovat
On muitakin mut noi tuli mieleen.

Ainiin, xtra salamipizzat (2kpl, pakaste) kun lisää vähän juustoraastetta niin slurps!

Viimeksi muokattu:
Meillä käytössä X-tralta:kahvi,siteet,mehut,leivontamargariini,riisit
Rainbowilta:kermajuusto,leipälevite,jauhot,tamppoonit,meetwursti(harvoin),riisit(jos ei X-traa ole)
Euroshopperilta:mehut,tonnikalat,ananakset,kahvit

Mä oon sellain kauppakävijä,että halvin lähtee aika monesti miun matkaani..tietysti jos kokemus on ollut negatiivinen,niin sitten ei

Viimeksi muokattu:
Pirkalla on joitakin hyviä tuotteita, mm extra vergine oliiviöljy. Muut merkit on kyllä ihan uskomatonta kuraa ja tiukassa boikotissa. Tai ei boikotissa, niitä vaan ei osteta.

Yhteistyössä