Parhaimmat Rainbow, Pirkka, X-tra ja Euroshopper tuotteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28028501]Tonnikala kuolee sukupuuttoon. Älkää ostako sitä enää :([/QUOTE]

Ainoa kala jota edes syön joskus siksi en siitä luovu tai jää kaikki kala sitten pois. Kyllähän tonnikalan pyydystykseen kiinnitetään jo paljon huomiota ja kannattaa ostaa vaan sellaista tonnikalaa joka pyydystetty oikein.

Rainbow vaikka mitä, hyviä on ja halpoja! Ekana tulee mieleen suklaatuutit 6kpl laatikossa ja vähän päälle 2e hintaa ja hyvää on! Kokeiltiin vastaavia pirkalta ja ne haisi ihan valkosipulilta ja roskiin lensi.

Rainbown appelsiini tuoremehu on hyvää :P omenamehukin varmaan sellaisista jotka sitä juo - minä en sitä juo ollenkaan.
Rainbown "noitapillit". Salmiakkikarkit joiden nimeä on muista. Mutta muistuttavat noitapillejä.

Rainbown kahvia meillä myös tarjoillaan vaikka itse emme kahvia juokaan.
Rainbow:n talouspaperia käytetään myös. Sekä nenäliinoja.
Purkkaa.

Xtran perunalastuista tykkää mies.
Rainbown kanaa syödään.
Ja Extran mausteita käytetään.
Samoten Rainbown kuivahiivaa ja vehnäjauhoja.

Monesta tuotteesta ostetaan sitä halvempaa vaihtoehtoa ja on ollut yhtä hyvä ellei parempi :)

Rainbow kanasuikaleet ja jauheliha samaa tavaraa kun ns."paremmat" merkit. Ja melkeinpä aina tulee otettua sitä Rainbow versioita jos sinä vieressä vaan on. Vessapaperi, tamppoonit, pyykinpesuaine, tiskiaine, maito, jauhot jne..

Ärbeetä tulee kyllä ostettua paljon ja Pirkkaakin silloin harvoin kun K-kaupoissa käy. Viimeks hyväksi havaittua on ollut Rb suklaamurot, Rb palvikinkkusuikaleet ja persipsekoitus. Pirkkana ostan aina tonnikalat ja mausteet.

Rainbowilla on hyviä lohkoperunoita, esim joku oliiviöljy-rosmariini :P Njam. Myös kanaa ostetaan Rainbowina, naturellia. Ja tulee ostettua vanua ja pumpulipuikkoa, onko ne sit nyt X-traa vai Rainbowia. Molempia olen kyllä käyttänyt. Rainbow appelsiinimehua ostan joskus myös tosin se ei ole hirveän ihmeellistä.
Rainbowin kermaviili on jees, samoin laktoositon maito.

Noista siteitä kehuvista tuli mieleen, onneksi itsellä ei tarvi laittaa joka kuukausi euroja siihen, että hautoisin alapäätäni viikon ajan formaldehydissä ja muissa muovikemikaaleissa, kun on kuukuppi. 30e menkoista 5-10 vuoden ajalta, ei ole paljon ja halvempi kuin halvimmatkaan siteet ;)

pirkasta en käytä kuin sienisalaattia
x-tra leivontamargariini silloin kun joku ei halua voilla leivottua
rainbowin vehnäjauhot, hiiva, kivennäisvesi, talouspaperi.

Rainbowin pakasteriisipiirakat oli ihan hyviä. Tarjosin niitä retkueella ja saivat kehuja.
Ai juu, ja Rainbowin yösiteet. Hulvattoman isoja, mutta hyviä tällaisen megableederin nukkua...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="xxxxxx";28030037]Rainbowilla on hyviä lohkoperunoita, esim joku oliiviöljy-rosmariini :P Njam. Myös kanaa ostetaan Rainbowina, naturellia. Ja tulee ostettua vanua ja pumpulipuikkoa, onko ne sit nyt X-traa vai Rainbowia. Molempia olen kyllä käyttänyt. Rainbow appelsiinimehua ostan joskus myös tosin se ei ole hirveän ihmeellistä.
Rainbowin kermaviili on jees, samoin laktoositon maito.

Noista siteitä kehuvista tuli mieleen, onneksi itsellä ei tarvi laittaa joka kuukausi euroja siihen, että hautoisin alapäätäni viikon ajan formaldehydissä ja muissa muovikemikaaleissa, kun on kuukuppi. 30e menkoista 5-10 vuoden ajalta, ei ole paljon ja halvempi kuin halvimmatkaan siteet ;)[/QUOTE]onneksi ei tarvitse käyttää edes kuukuppia, kun ei ole ollut kuukautisia 5 vuoteen;) ja toisaalta ei kuulu kenellekkään mitä kukakin käyttää. itse käytin muuten myös silloin kun kuukautiset olivat niin juuri raimbowin ja x-tra siteitä. ainakin silloin vuosia sitten olivat valmistettu suomessa, nykytilannetta en tiedä.

[QUOTE="xxxxxx";28030037]
Noista siteitä kehuvista tuli mieleen, onneksi itsellä ei tarvi laittaa joka kuukausi euroja siihen, että hautoisin alapäätäni viikon ajan formaldehydissä ja muissa muovikemikaaleissa, kun on kuukuppi. 30e menkoista 5-10 vuoden ajalta, ei ole paljon ja halvempi kuin halvimmatkaan siteet ;)[/QUOTE]

Ymmärtänet kuitenkin, ettei kuukupin käyttö ole kaikille mahdollista, tai että kupista huolimatta saattaa joutua käyttämään siteitä.

Minä luovuin kupin käytöstä reilu vuosi sitten, koska se aiheutti minulle suuria kipuja. Kuukuppi aiheutti kipuja, ilmeisesti koska kohdun suulla oli pingispallon kokoinen myooma. Mutta kuukuppi sisällä aiheutti isoja kipuja, tamponeja pystyin käyttämään.

Samaan aikaan kuukupin ja tamponin kanssa oli pakko olla side, sillä muutoin välillä tulevat hulahdukset sotkivat kaiken, aina ei edes se siden riittänyt pelastamaan tilannetta.

Nyt voisin kokeilla kuppia uudestaan, kun myooma ja kohdun polyyppi on poistettu, mutta ei ole tullut otettua käyttöön.

Ja mullakin on sentään kuukupin käytöstä 5-6 vuoden kokemus.

[QUOTE="xxxxxx";28030037]
Noista siteitä kehuvista tuli mieleen, onneksi itsellä ei tarvi laittaa joka kuukausi euroja siihen, että hautoisin alapäätäni viikon ajan formaldehydissä ja muissa muovikemikaaleissa, kun on kuukuppi. 30e menkoista 5-10 vuoden ajalta, ei ole paljon ja halvempi kuin halvimmatkaan siteet ;)[/QUOTE]

Mä en taas ole vakuuttunut siitä, että sellainen kuppi sisuksissa olisi pidemmän päälle haitaton.

Yhteistyössä