Parhaimmat kikat asunnon myyntiarvon nostamiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
heippa,meillä menee asunto myyntiin.70-luvun kaksio,vois sanoa että alkuperäsessä kunnossa,eli lattiat,kylppäri ja keittiö tuon ajan hengessä.
millä vois vähän kikkailla tuota myyntihintaa ylöspäin,tän hetkinen arvio on 100 000e.
65neliötä ja iso kylppäri sekä lasitettu parveke kallionäkymällä.
hirveesti ei oo rahaa laittaa tuohon pintaremonttiin,tai no sen verran mitä pankki myöntää..eli lainalla joutuu tekemään.
:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kannata jos viel lainaa joudutte hakeen.

kuinka niin ei kannata?siis joudutaan hakemaan se "siistimislaina" pankista koska ei oo palkasta laittaa 5000e remonttiin..
tuon summansaa kyllä takas kunhans aa vaan kämpän kaupaks.

tää makso aikoinaan (1,5vuotta sitten) 40 000e vähemmän mitä tästä sais tämmösenä.oli hirveessä kunnossa ja tässä asunu ukko kai painostuksen alasena myi..siltä ainaskin vaikutti.

seinät on maalattu vuosi sitten,samoin katto.hmm..pakko päästä täältä pois..noi naapurit tekee musta hullun |O toisella puolella on stadin tukikämppä ja toisellapuolella mummelin laspsenlapset hilluu niin kovaa että kuule mitä he puhuvat (=huutavat) ja hyppivät niin että tuo miedän kohta 5kk poika ei yksinkertasesti saa nukuttua.
ja kaikenlisäks tuo mummo kattoo samaa ohjelmaa kun minä ja isllä tulee ääni näköjään pikkusen aikasemmin kun mulla.tanan 70luvun paperitalot |O

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

kuinka niin ei kannata?siis joudutaan hakemaan se "siistimislaina" pankista koska ei oo palkasta laittaa 5000e remonttiin..

tää makso aikoinaan (1,5vuotta sitten) 40 000e vähemmän mitä tästä sais tämmösenä.oli hirveessä kunnossa ja tässä asunu ukko kai painostuksen alasena myi..siltä ainaskin vaikutti.

seinät on maalattu vuosi sitten,samoin katto.hmm..pakko päästä täältä pois..noi naapurit tekee musta hullun |O toisella puolella on stadin tukikämppä ja toisellapuolella mummelin laspsenlapset hilluu niin kovaa että kuule mitä he puhuvat (=huutavat) ja hyppivät niin että tuo miedän kohta 5kk poika ei yksinkertasesti saa nukuttua.
ja kaikenlisäks tuo mummo kattoo samaa ohjelmaa kun minä ja isllä tulee ääni näköjään pikkusen aikasemmin kun mulla.tanan 70luvun paperitalot |O
5000e ei riitä että arvo nousisi niin paljon että kandeis.

hmm..jos lattiä tällä hetkellä muovimatto jonka edellinen asukas on polttanut täyteen tupakanjälkiä niin ihan varmaan nousee.itse jos menisin katsomaan asuntoa jossa olis sen näkönen lattia niin en varmaankaan ostais

hmm..jos lattiä tällä hetkellä muovimatto jonka edellinen asukas on polttanut täyteen tupakanjälkiä niin ihan varmaan nousee.itse jos menisin katsomaan asuntoa jossa olis sen näkönen lattia niin en varmaankaan ostais

Minä ostaisin koska silloin saisin laitattaa sinne semmoisen maton kuin itse haluan. Jos siellä on ruma, mutta aivan uusi matto, niin en raskisi sitä vaihtaa, mutta se viduttaisi. Kumminkin ostaja sen remppaa.

ja 5000e:llä' saatais kyllpäri laatotettuu ja lattia kondikseen.jos mies tekee niin ei oo ku materiaalit kustannuksina

asiantuntijana voin sanoa,että ei kannata;ellet tosi laadukasta laita!

hmm..mies tekee tota homma työkseen :whistle: ja perus settiä laittas,siis valkosta ym. ja joku piriste.
voin laittaa kuvan kylppäristä ihan kohtan niin katotaan mitä mieltä ootte sitten laitetaanko kylppäri kuntoon vai ei..hetkinen :D

ja 5000e:llä' saatais kyllpäri laatotettuu ja lattia kondikseen.jos mies tekee niin ei oo ku materiaalit kustannuksina

asiantuntijana voin sanoa,että ei kannata;ellet tosi laadukasta laita!

hmm..mies tekee tota homma työkseen :whistle: ja perus settiä laittas,siis valkosta ym. ja joku piriste.
voin laittaa kuvan kylppäristä ihan kohtan niin katotaan mitä mieltä ootte sitten laitetaanko kylppäri kuntoon vai ei..hetkinen :D
meneeks viä kauan?

Varmaan kunnon siivous ja turhat roinat pois, kuten jo joku sanoin. Musta se, mitä kantsii tehdä, riippuu vähän siitäkin, miten paljon osaatte itse tehdä. teettämällä tulee jo niin kalliiksi, että mahtaako olla sen arvoista. Noissa TV-ohjelmissa on vikana se, ettei suunnittelu- ja toteutustyölle ole laskettu mitään arvoa. Kuitenkin usein työ on kalliimpi kuin tarvikkeet.

jos tuolle kylppärille jotain tekee niin kaikki vaan ensin pois(amme,pytty,allas,pintamateriaalit,pistokket,katkasimet) ja uutta tilalle!
itse en tekisi sillä kaikkialle muuallekin oitäisi tehdä sama ja kaapistot uusia.
ja oma hommasa se on päästä jätteestä eroon!
menee tollasenaan paremmin kaupaksi sillä silloin siitä saa helpommin sellaisen kuin itse haluaa.

jos tuolle kylppärille jotain tekee niin kaikki vaan ensin pois(amme,pytty,allas,pintamateriaalit,pistokket,katkasimet) ja uutta tilalle!
itse en tekisi sillä kaikkialle muuallekin oitäisi tehdä sama ja kaapistot uusia.
ja oma hommasa se on päästä jätteestä eroon!
menee tollasenaan paremmin kaupaksi sillä silloin siitä saa helpommin sellaisen kuin itse haluaa.

Joo, ja jollei mene kaupaksi, niin voihan sitä katsoa sitten uudestaan asiaa. moni kuitenkin itse tekee mielellään.

Keittiön olemus "siistiintyy" ihan vaan esim. kaappien vetimien vaihdolla, jos siis muuten siistit :D Jotkut modrenimmat, hopeiset.. Meinaan että meillä porukat vaihto pelkät vetimet, ja kauan aikaa vieraat kyseli, että oottekos vaihtanu kaapistot XD ..ja tuo kylpyhuone oli kyllä melko karu.. Nii.. ja lattiaankin kyllä varmaan käy muovimatto.. joku fiksun näköinen vaan.. pääsette halvemmalla ja saatte kuitennii hienon :)

sitä mietin kans ite että jos kylppäriä edes ajattelee laittaa niin se pitää kyllä tehdo kokoaan.eikä tää jetettä ole mun mielestä jos tekee jokatapauksessa 40 000e voittoa eikä velkaakaan ole enää.alakerran asunto on samanlainen alkuperäsessä kunnossa oleva ja se myytiin 105 000 toisella näytöllä..

Alkuperäinen kirjoittaja pamppua pyllyyn:
hanki ripuli, mene keskelle huonetta, ota housut pois, pyllistä, anna palaa.
Sen verran kaamea läävä että ei tuo ainakaan sitä pahenna.

tosi kivasti sanotu toisen kodista :/
kuka pyysi haukkumaan?joo kestän kyllä kritiikin ja niin pitääkin mutta ihmetyttää se että pitää tulla haukkumaan,en mä huvikseen tässä asu ja kattele näitä seiniä

Yhteistyössä