Parhaimmat ilmaisnäytteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moneysavers
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kolmen vuoden kokemus sivusta ja minulla on vain positiivista sanomista pointshopista ja suosittelen sitä kaikille !

Olen jäsenenä PointShopissa - sivusto jossa voit ansaita pisteitä osallistumalla kilpailuihin, vastaamalla kyselyihin, käyttämällä Facebook-sovelluksia ja paljon muuta.

Parasta on että ansaitsemillasi pisteilläsi voit lunastaa ilmaisia tuotteita, esim. DVD-elokuvia, lahjakortteja, lävistyskoruja, vaatteita, mp3 soittia, puhelimia, kosmetiikkatuotteita, koruja ja paljon paljon muuta.

TÄMÄ PALVELU TOIMII JA ON TÄYSIN _ILMAINEN_ ! Sinulle ei tule mitään kuluja.

Minä olen itse tilannut sivulta 20 euron arvoisia lahjakortteja h&m:n sekä vero modaan, olen tilannut kieli ja napakoruja sekä pari kertaa karkkia :)

Nyt minulla on tavoitteena kerätä pisteitä htc puhelimen ostoa varten. Pisteitä saa joka kerta kun kirjaudut sisään, vastaat päivän kysymykseen, klikkauskampanjoista, kun kirjoitat blogikirjoituksia, vastailet kyselyihin, suosittelet kavereille, teet facebook sovelluksia tai osallistut kilpailuihin.

Tämä on helppo, mukava ja ilmainen tapa hankkia itselle erilaisia tavaroita :)

Liity tästä mukaan:
PointShop.fi - Ansaitse pisteit

Minulla on kolmen vuoden kokemus sivusta ja minulla on vain positiivista sanomista pointshopista ja suosittelen sitä kaikille !

Olen jäsenenä PointShopissa - sivusto jossa voit ansaita pisteitä osallistumalla kilpailuihin, vastaamalla kyselyihin, käyttämällä Facebook-sovelluksia ja paljon muuta.

Parasta on että ansaitsemillasi pisteilläsi voit lunastaa ilmaisia tuotteita, esim. DVD-elokuvia, lahjakortteja, lävistyskoruja, vaatteita, mp3 soittia, puhelimia, kosmetiikkatuotteita, koruja ja paljon paljon muuta.

TÄMÄ PALVELU TOIMII JA ON TÄYSIN _ILMAINEN_ ! Sinulle ei tule mitään kuluja.

Minä olen itse tilannut sivulta 20 euron arvoisia lahjakortteja h&m:n sekä vero modaan, olen tilannut kieli ja napakoruja sekä pari kertaa karkkia :)

Nyt minulla on tavoitteena kerätä pisteitä htc puhelimen ostoa varten. Pisteitä saa joka kerta kun kirjaudut sisään, vastaat päivän kysymykseen, klikkauskampanjoista, kun kirjoitat blogikirjoituksia, vastailet kyselyihin, suosittelet kavereille, teet facebook sovelluksia tai osallistut kilpailuihin.

Tämä on helppo, mukava ja ilmainen tapa hankkia itselle erilaisia tavaroita :)

Liity tästä mukaan:
PointShop.fi - Ansaitse pisteit

annoin oikeen postarin ja 200 roska postia viikossa! Saat pisteitä mutta onko sen arvosta! Itsellä mainoksia mutta jotka voi johtaa roska postitukseen! Mainos: jossa jotain järkeä ja kilpailu niistä ei tule roskapostia! Kysyn tuhat ketaa tykkäätkö siitä ja siitä!

Heippa!
Kannattee liittyä Buzzadoriin!

Buzzadorina saat mahdollisuuden päästä testaamaan uusia tuotteita ja palveluita ilmaiseksi, sekä kertoa ystävillesi niistä. Useimmissa kampanjoissa myös ystäväsi saavat mahdollisuuden päästä osallistumaan tuotteiden ja palveluiden testaamiseen.
Kun sovit kampanjan kohderyhmään, saat tietoa kampanjasta sähköpostitse. Sitten pääset valitsemaan haluatko osallistua kampanjaan, vai etkö halua.
JA KAIKKI ON ILMAISTA.
Seuraa tätä linkkiä rekisteröityäksesi Buzzadoriksi (minun käyttäjänimi on j^nsku):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=FI&refstr=j^nsku>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=FI&refstr=j^nsku</a>

Voit myös lähettää sähköpostiviestin “Finland j^nsku” osoitteeseen “register@buzzador.com” tai lähettämällä tekstiviestin “Buzzador j^nsku” numeroon +4560991000 saadaksesi kirjautumistiedot välittömästi. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla pääset viimeistelemään käyttäjäprofiilisi, jolloin pystymme valikoimaan sinulle sopivia kampanjoita.
Jos haluat tietää enemmän mitä Buzzadorina oleminnen tarkoittaa, voit lukea lisää täältä:
<a href=http://www.buzzador.com/fi?refstr=j^nsku>http://www.buzzador.com/fi?refstr=j^nsku</a>

Pointshopista sen verran että liityin joskus VIP jäseneksi siinä, joka maksoi sen 1 e eka viikko. Irtisanoin itseltäni VIPin heti viikon jälkeen, vieläkin on irtisanomisvahvistus tallessa. Pian tämän jälkeen tilasin pisteilläni termosmukin ja lopuilla ylijääneillä jotain karkkia. Sen jälkeen kyllästyin koko pisteiden keruuseen, oli hidasta ja hankalan tuntuista.
Tästä meni n. 1,5 vuotta eteenpäin kun aloin ihmettelemään kun kolmena kuukautena oli tilltä mennyt suoraveloituksena 45e johonkin paikkaan.
Pienen selvittelyn jälkeen selvisi että Pointshoppiinhan ne johonkin Tanskalaiselle tilille. VIP jäsenyydestä. Selvittelin asiaa Pointshopin asiakaspalvelun kanssa pitkät tovit ja kerroin heille etten lähes vuoteen ole käynyt koko sivuilla, saatika ottanut mitään VIP tarjousta. Sähköpostistani ei löytynyt minkään valtakunnan tilausvahvistusta, joka asiakaspalvelijan mukaan on minulle lähetetty.
Siitä ei sitten tullut yhtään mitään, rahoja eivät suostuneet palauttamaan eivätkä asiaa selvittämään,
ilmoitin tekeväni rikosilmoituksen ja reklamaation pankkiin jonka kautta saan rahat takaisin, asiakaspalvelija vastasi tyynesti että "Selvä, teeppä ihmeessä, hyvää päivän jatkoa."

En kyllä enää pieraisekkaan ko. lafkaa kohti,
sen verran huono maku jäi suuhun.
Asiakaspalvelija piti vielä minua aivan idioottina, ja väitti että olen liittynyt eurolla jäseneksi ja unohtanut katkaista sen, kun "kaikki ei aina tajua ettei se tarjous eurolla loputtomiin jatku".
Eikä suostunut ymmärtämään että olen aikaisemmin ollut VIPjäsen, tiedän miten homma toimii, ja sen irtisanonut, enkä ole mikään dille näiden asioiden kanssa...

Viimeksi muokattu:
hei!minä sain2-4-päivän sisällä 6-ilmaisnäytettä Xztalta:)kannattaa ehdottomasti<3myöös lemmikki eläimilleni olen tilannut oskulta ja purinalta ilmaisnäytteitä:)

Yhteistyössä