Parhaat talvirukkaset alle kouluikäisellä mitkä teillä on koskaan ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Parhaat rukkaset kouluikäiselle?

• Lenne

Ääniä: 0 0,0%
  • Jonathan

Ääniä: 1 50,0%
  • Reima

Ääniä: 0 0,0%
  • Reima Tec

Ääniä: 2 100,0%
  • Lassie

• Elsa Pitkänen

• Joku muu, mikä?

• Äänestäjiä yhteensä
    2
Meillä on olleet noi Elsa Pitkäsen rukkaset kaikista parhaat! Ne pysyy hyvin päällä ja on tosi lämpöset. Reimatecin hanskojakin on ollu, mutta olivat kyllä niin iso pettymys, että niitä en aio ostaa enään koskaan... Nyt ostin Jonathanin rukkaset, kun tuntuivat sisältä niin lämpösiltä. Katotaan minkälaiset ne on sitten käytössä.

Vaikken muuten kauhean merkkiuskollinen olekkaan niin ReimaTec:ien puolesta liputan kun haluaa kunnon talvihanskat lapselle. Meillä ainoat, mitkä pitää lämpöisenä kädet kovilla pakkasilla. Tosin nollakelillä hikoilee lasten kädet, mutta sitä varten käytetään sitten muita merkkejä. Ja toinen miksi noista tykkään on se että eivät mene miksikään, vaikka pitää useamalla lapsella. Meilläkin nyt pojilla käytössä serkkunsa vanhat ReimaTecit, ja lämmittää edelleen vaikka pesukoneessakin pyöritetty useampi rundi.

Mä tykkäsin rasavilin peukalopoteista, koska on helppo pukea lapselle päälle ja alle mahtuu helposti villalapanen kylmemmällä säällä. MUTTA vedenpitävyyteen olin pettynyt. Meni ensimmäisellä ulkoilulla (räntäkeli) vesi läpi. Mutta saattoi olla siltä osin maanantaikappaleet meidän peukalopotit. Täksi talveksi esikoiselle on ticket to heavenin rukkaset ja ne vaikuttaa myös kivan pehmosilta ja helpoilta rukkasilta. Noita reimateccejä olen hypistellyt kaupoissa ja ihme tönkköjä on. Kuopuksella oli reiman minitec-rukkaset viime talvena ja olivat vaikeat pukea ja jäykät. Kuopukselle täksi talveksi on Travallen rukkaset, mitkä vaikutti helpoilta pukea eivätkä olleet jäykänoloiset. Mä tykkään perusmallin rukkasista.

Rasavilit on meillä toimineet parhaiten. Niihin mahtuu hyvin vielä ohut villalapanenkin alle kovimmilla pakkasilla. Ehkä kunnon nahkarukkaset oikealla villavuorella olisi vielä paremmat mutt akun ei ole tullut vastaan niin tilaamaan en ole viitsinyt ruveta.

Yhteistyössä