Parhaat seksinovellisivustot

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

vierailija
Laittaa hakuun jonkun suomen kielen yleisen sanan.
Kiitos, siellä tosiaan on muutama suomalainen kirjoittaja. Nainenkin niistä joistakin syttyy. Minäkin olen ollut tuttujen mökillä matonpesussa, kaikki ilkosillamme, isäntäperheen viisitoistavuotias poikakin. Luontevaahan se on työn tuiskeessa, saippuan roiskeessa, kunhan ei kurkistella takaapäin kun olen nelinkontin. Siivosti kuitenkin oltiin, puhtaita ja viattomia.

vierailija
Kiitos, siellä tosiaan on muutama suomalainen kirjoittaja. Nainenkin niistä joistakin syttyy. Minäkin olen ollut tuttujen mökillä matonpesussa, kaikki ilkosillamme, isäntäperheen viisitoistavuotias poikakin. Luontevaahan se on työn tuiskeessa, saippuan roiskeessa, kunhan ei kurkistella takaapäin kun olen nelinkontin. Siivosti kuitenkin oltiin, puhtaita ja viattomia.
Minäkin muistan pikkupoikana kun äidin kanssa oltiin hänen siskonsa luona pyykkiä pesemässä. Siellä kesäisin käytiin, kun asuivat järven rannalla. Olin lapsista vanhin, joten jouduin vahtimaan nuorempiani. Naiset pesi pyykkiä pikkuhoususillaan, tissit hölskyen. Iltapäivällä tuli äidin siskon mies töistä, rantaan, ja muistan kuinka siinä silmät leiskuivat, niin tällä miehellä kuin äidilläni. Kun matot oli pesty, mentiin kaikki yhdessä uimaan. Siitä myöhemmin kehittelin kömpelön eroottisen fantasian, jolle novellina voisi antaa nimen "Pyykkirannan kiimaa".

Yhteistyössä