Parhaat seksinovellisivustot

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
 
vierailija
Laittaa hakuun jonkun suomen kielen yleisen sanan.
Kiitos, siellä tosiaan on muutama suomalainen kirjoittaja. Nainenkin niistä joistakin syttyy. Minäkin olen ollut tuttujen mökillä matonpesussa, kaikki ilkosillamme, isäntäperheen viisitoistavuotias poikakin. Luontevaahan se on työn tuiskeessa, saippuan roiskeessa, kunhan ei kurkistella takaapäin kun olen nelinkontin. Siivosti kuitenkin oltiin, puhtaita ja viattomia.
 
vierailija
Kiitos, siellä tosiaan on muutama suomalainen kirjoittaja. Nainenkin niistä joistakin syttyy. Minäkin olen ollut tuttujen mökillä matonpesussa, kaikki ilkosillamme, isäntäperheen viisitoistavuotias poikakin. Luontevaahan se on työn tuiskeessa, saippuan roiskeessa, kunhan ei kurkistella takaapäin kun olen nelinkontin. Siivosti kuitenkin oltiin, puhtaita ja viattomia.
Minäkin muistan pikkupoikana kun äidin kanssa oltiin hänen siskonsa luona pyykkiä pesemässä. Siellä kesäisin käytiin, kun asuivat järven rannalla. Olin lapsista vanhin, joten jouduin vahtimaan nuorempiani. Naiset pesi pyykkiä pikkuhoususillaan, tissit hölskyen. Iltapäivällä tuli äidin siskon mies töistä, rantaan, ja muistan kuinka siinä silmät leiskuivat, niin tällä miehellä kuin äidilläni. Kun matot oli pesty, mentiin kaikki yhdessä uimaan. Siitä myöhemmin kehittelin kömpelön eroottisen fantasian, jolle novellina voisi antaa nimen "Pyykkirannan kiimaa".
 
vierailija
Muistan ikäni kun seurustelu aikanani,nykyinen vaimoni lähti kolmen siskonsa kanssa järvelle matto pyykille.Muiden siskojen poikaystävät eivät lähteneet heitä avustamaan,koska oli kuulemma akkain hommia.Jos olisivat tienneet,niin olisi voinut olla toinen ääni kellossa,jonkun aikaa aluhoususillaan mattoja harjattuaan yksi siskoista sanoi,ettei ole mukavan tuntoista kun housut kastuvat,ja riisui housunsa,toiset siskot nauroivat,ja sanoivat että mukavampi olla ilman märkiä pikku housuja ja riisuivat myös alkkarinsa.Oli siinä mukava katsella laituria vasten mattoja harjaavia tyttöjä paljaine pyllyineen,itse en silloin uskaltanut kuin katsella ja kantaa pestyjä mattoja saaveihin,eivätkä he mitään maininneet vaikka varmasti näkivät seisovan mulkkuni joka ei meinannut mahtua uikkareihin.
 
vierailija
Joku taisi edellä mainita literotica-sivuston. Olen aina ollut kiinnostunut kontrollifantasioista, voisin syynkin kertoa, mutta erityisen ilahtunut olin aikoinaan löytäessäni taiten, kieli poskella kirjoitettuja puoli- tai täysisopimattomia novelleja sieltä suomeksikin. Voisi aloittaa vaikka Pekka Lipponen -tyylisestä fantasiasta hakusanalla hyvätapainen virkamies.
 

Yhteistyössä