Parhaat rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ajattelin myydä yhdistelmävaunut ja matkarattaat pois ja ostaa tilalle rattaat. Yhdistelmät on niin massiiviset että hyvä kun bussiin mahtuu niiden kanssa ja matkarattailla kömpelö mennä lumessa, luulisin (carena easy)?
Mitkä olisi hyvät rattaat? Ketterät, pienikokoiset,lumessa menevät?

[QUOTE="vieras";22411770]Mitä eroja on noissa paitsi hinta? :) Ponyja kattelinkin sillä silmällä kun tutkin noita.[/QUOTE]

Uskon että eron huomaisi jos pääsisi noita rinnakkain vertaamaan. =) Eli eiköhän Racet ole materiaaleiltaan laadukkaammat. En tiedä mutta luulen, koska tosiaan on tuota hintaeroa.

Ponyt sopii isommalle, meillä nyt käytössä emmaljungan scooterit. Niissä jalkapeite ja tarvittaessa vielä lämpöpussi niin kelpaa mennä talvipakkasillakin. Ihan tyytyväinen olen ollut, sopivat joka maastoon.

Itsellä oli toi sama juttu ja samat kriteerit uusille, mutta me myös haluttiin, että tarvittaessa selkänojan saa ainakin lähes makuuasentoon... Noi Briot ei mene läheskään makuuasentoon, valitettavasti. Lopulta sitten päädyttiin Britaxin Vigoureihin (3+), siis sellaiset kolmipyöräiset. On kyllä tosi ketterät. Ne itseasiassa kai luokitellaan vaunuiksi ja rattaiksi. Niihin saa nimittäin myös vaunukopan kiinnitettyä. Me hankittiin kuitenkin vain se ratasosa, kun se menee melkein ihan kokonaan vaakatasoon siis makuulleen. Runkoon saa kiinni myös turvakaukolon, mutta meillä ei sitä ole. Noissa oli muuten vaan niin hyvät ominaisuudet, että ne hankittiin. Ollaan menty niillä metsässä hangessa ja kaupungilla. Saa myös helposti kasvot tai selän menosuuntaan. Tosi monella olen nähnyt noita, joten on kyllä muidenkin mielestä näköjään hyvät. :)

Itsellä oli toi sama juttu ja samat kriteerit uusille, mutta me myös haluttiin, että tarvittaessa selkänojan saa ainakin lähes makuuasentoon... Noi Briot ei mene läheskään makuuasentoon, valitettavasti. Lopulta sitten päädyttiin Britaxin Vigoureihin (3+), siis sellaiset kolmipyöräiset. On kyllä tosi ketterät. Ne itseasiassa kai luokitellaan vaunuiksi ja rattaiksi. Niihin saa nimittäin myös vaunukopan kiinnitettyä. Me hankittiin kuitenkin vain se ratasosa, kun se menee melkein ihan kokonaan vaakatasoon siis makuulleen. Runkoon saa kiinni myös turvakaukolon, mutta meillä ei sitä ole. Noissa oli muuten vaan niin hyvät ominaisuudet, että ne hankittiin. Ollaan menty niillä metsässä hangessa ja kaupungilla. Saa myös helposti kasvot tai selän menosuuntaan. Tosi monella olen nähnyt noita, joten on kyllä muidenkin mielestä näköjään hyvät. :)

Jep, joo... Näissäkin siis muuten on jalkapeite ja oma sadesuoja.

Ponyt sopii isommalle, meillä nyt käytössä emmaljungan scooterit. Niissä jalkapeite ja tarvittaessa vielä lämpöpussi niin kelpaa mennä talvipakkasillakin. Ihan tyytyväinen olen ollut, sopivat joka maastoon.

Joo muuten, olen lukenut että noi on parhaat isokokoiselle lapselle. Meillä 1,5 v. poika on 87 cm ja melkein 13 kg. Nuo yhdistelmät alkavat jo nyt tuntua kiikkeriltä.

Mäkin oon eniten tykänny ponysta ja scooterista: pony on näppärämpi lyhyillä matkoilla, autoon pakattaessa, kaupungilla, mutta scooter jos teette pitkiä maastolenkkejä =)

I strictly recommend not to wait until you earn enough amount of cash to buy different goods! You can take the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> or consolidation loans and feel fine

Yhteistyössä