Parhaat rattaat 1 vuotiaalle?

kaakkalällä

Uusi jäsen
15.11.2004
12
0
1
Mitkä olisi parhaat rattaat 1vuotiaalle? Meillä on Emmaljungan Crosswayt Duoliftillä, mutta nuo rattaat ovat aika "massiiviset" ja isot. Mitään ihan matkarattaita en haluaisi, eli saisivat kuitenkin olla ihan kunnon rattaat.

Emmaljungalta olen katsellut Scootereita ja vaikuttavat aika kivoilta. Tarkoituksena olisi lykkiä lasta rattaissa kesät talvet ja käydä lenkilläkin. Okohan nuo Scooterit parhaat mahdolliset ulkoiluun ja lenkkeilyyn? Ihan hyvillä teillä kuitenkin kulkisin, satunnaisesti mökkiteillä kesäisin.

Mielelläni otan kokemuksia vastaan! :flower:

meillä on scootterit 2vuotiaalla ja on ollu tosi hyvät kulkee kyllä vaikka minkälaisessa maastossa.tosi paljon oon tykänny.meillä on niissä toi duopussi=lämpöpussi eikä oo tarvittu jalkapeittoo ollenkaan.eli kannattaa hankkia jos tarvetta tälläsille on näillä kyllä pääsee koko ratasajan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2006 klo 13:08 heippuki kirjoitti:
meillä on scootterit 2vuotiaalla ja on ollu tosi hyvät kulkee kyllä vaikka minkälaisessa maastossa.tosi paljon oon tykänny.meillä on niissä toi duopussi=lämpöpussi eikä oo tarvittu jalkapeittoo ollenkaan.eli kannattaa hankkia jos tarvetta tälläsille on näillä kyllä pääsee koko ratasajan.

Hei Heippukki!
Itse olen myös miettinyt noiden scootereiden hankintaa. Kuinka vanha tai oikeastaan kuinka pitkä lapsi on vielä mahtunut lämpöpussiin? Ymmärsinhän oikein että sulla on lämpöpussi ettei se ole se sellainen kantokassista tehtävä lämpöpussi? Tiedätkö miten sellainen kantokassista tehtävä lämpöpussi istuuu rattaisiin, entä onko se käytännöllinen?

Yhteistyössä