Parhaat puhdistuskeinot sosetahroihin?

Mikä teillä on tehonnut parhaiten mustikka-, porkkana- ym. viheliäisimpiin sosetahroihin vauvan vaatteissa? Vaikka yritän puhdistaa tahrat heti ruokailun jälkeen, niin jo muutama kiva, vaalea body on tärvääntynyt sosetahrojen takia. Olen kokeillut Fairya, erilaisia tahranpoistoaineita, kiehuvaa vettä yms. ennen kuin olen laittanut vaatteen konepesuun. Yleensä aina on jäänyt harmaita läikkiä varsinkin kaulukseen. Eipä niitä vaatteita tee mieli käyttää vauvalla muualla kuin kotioloissa.
 
Porkkana tahroihin tehokkain on auringonvalo. Kesällä ehkä vähän helpompi toteuttaa... Talvella en ole kokeillut riittääkö auringossa tehoa. Aurinkoisena päivänä voisi varmaan talvellakin häipyä porkkanakellastumat.
 
Kiitos vinkeistä. :) En ollut kuullutkaan tuosta sappisaippuasta (olen vissiin elänyt ihan umpiossa) mutta sen perusteella mitä netistä luin, vaikuttaa oikealta ihmeaineelta. Täytyypä käydä hankkimassa sitä. Konepesuaineina olen käyttänyt noita allergisille sopivimpia mutta voisihan sitä kokeilla muitakin.
 

Yhteistyössä