Parhaat liivinsuojat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore imettäjä

Vieras
Kerokaapa kokemuksia liivinsuojista. Kaipaisin mahdollisimman ohutta mutta samalla suht imukykyistä kertakäyttösuojaa. Nyt käytössä ovat Ainun suojat, mutta ne näkyvät ikävästi liivien ja puseroiden läpi. Olen toki kiinnostunut myös pestävistä liivinsuojista, jos niitä löytyy riittävän ohuina.

taitaa ne kaikki näkyä pikkasen läpi ellei paita oo paksumpaa kangasta.. Mutta kertissuojista mun lempparit on natusanit, ne pitää hyvin maidon sisällään.

Pestävät suoja on mulla alussa päästänyt sekunnissa läpi, mutta nyt kun olen pidempään imettänyt ja maitoa ei tule enää silleen vuolaasti niin niitäkin voi käyttää.

olen tykännyt Natusaneista, ne ovat hieman enemmän rinnan muotoiset ja niissä on nänneille pieni syvennys, joka lisää istuvuutta. Apteekista saa ohuita Pigeon -merkkisiä suojia, niitä on premium pienille rinnoille ja ultra isommille, mutta molemmat on tosi ohuita eivätkä näy myötäilevänkään puseron läpi, ovat tosin kalliita :(

Kokemukseni on että kaikki näkyy läpi :(

Suositella voin Myllymuksujen pestäviä liivinsuojia kosteussulkukankaalla. Imevät todella paljon maitoa ja eivät koskaan falskanneet. Rinnoistani herui runsaasti maitoa. En enää koskaan käyttänyt/tule käyttämään tämän kokemuksen jälkeen kertakäyttöisiä. Kertikset seikkailevat missä sattuu ja muuttuvat kosteana möykyksi.

Minulla on riittänyt 10 paria 8 kk ajan ja kestävät vielä pitkään. Kenties seuraavallekin. Edulliseksi on tullut!

Mun mielestä Ainut on parhaat, noi Natusanit jää ainakin mun nänneihin inhottavasti kiinni.. En sit tiedä tosta läpinäkyvyydestä, mulle se ei oo ollut tähän mennessä mikään ongelma.

minulla ainut ainakin päästi maidon läpi melko nopeasti.. parhaita ovat olleet yllättäen ns. halpis-merkit pirkka, daily, rainbow. niistä ei tule maito läpi, jos sitä tulee kovasti. mutta kokemukseni mukaan, kaikki näkyy ohkasista paidoista läpi, varsinkin jos rintaliivit, ovat ohutta kangasta.

Mun suosikit olivat myös halppismerkit ja kun s-ryhmän kaupoissa käydään niin dailyt olivat käytössä. Toki nuo näkyivät paidan läpi helposti, mutta maidot eivät tulleet läpi kuin muutaman kerran. Ainuihin jäi nännit kiinni ihan niin että nännin pinta repeytyi. Natusania testasin mitä äippäpakkauksessa (?) oli ja olivat hyvät. Materiaalilta samanlaiset kuin halppikset, mutta noissa mallikappaleissa oli tarrat pitämässä suojia paikoillaan.

Pirkan paksuhkot kertikset ovat olleet parhaat, verrattuna Ainuun ja Carriwellin kestosuojiin. Onhan nämä paksut ja näkyvät tiukan paidan läpi jos sellaista on käytettävä. Imukykyisiä eivätkä ärsytä saati riko nännien ihoa.

Minä kuulutan ehdottomasti Pigeon merkkisen suojan puolesta!! Itse käytin kaupan suojia kuukauden, kunnes näin internetissä kaupan, jossa kaikkea hoitojuttuja. Siellä myydään myös liivinsuojia: http://www.pedihealth.fi/fi/02_tuotekuvasto/2208.html
Ne ovat todella ohuet ja suht isokokoiset, että on reilusti yli nännin. Niissä on joku erikoinen systeemi, että kun maitoa valuu nännistä ja se menee suojukseen, ei maito tunnu enää siinä. Eli siis se imeytyy sinne sisään, ja suoja on täysin kuiva(tietysti tiettyyn pisteeseen asti vain). Muut suojat ovat ainakin minusta olleet tosi paksuja ja jääneet myös nihkeiksi kun maitoa on tullut niihin, ja ne näkyy esim. tiukoista topeista läpi, koska on niin paksuja. Käykää kaikki ihmeessä katsomassa ainakin noita. Kuulostipa nyt mainokselta, mutta minusta tuo on ehdoton malli. :)

Mulla on yhdet (Ruskovillan?) pestävät liivinsuojat, joissa sisävuori silkkiä ihoa vasten ja ulkokuori villaneulosta. Kertakäyttöiset vaihtoehdot jouduin hylkäämään alkuunsa A) koska ne päästivät läpi B) koska ne kuivuivat kiinni rinnanpäähän ja niitä joutui liottamaan öljyllä irti!

Ovat ohuet, kunhan painelee reunat liivin sankojen alle, mutta jos on tasainen valkea t-paita niin näkyyhän nuo jonkin verran.

Yhdet liivit on riittäneet, koska silkki on itseäänpuhdistavaa eikä tarvitse pestä joka välissä :D

Minä olen havainnut parhaiksi Helmi- merkkiset kertakäyttöliivin suojat. Päivisin riittävät hyvin, eivätkä päästä kovin helposti läpi. Myllymuksujen kestosuojat ovat myös hyviä. Öisin minulla ei tahdo riittää mitkään kun maito pakkautuu pitkän imetysvälin aikana ja lisäksi nukun vatsallani mikä vielä pahentaa vuotamista.

Tietääkö kukaan saako noita pigeon premium- suojia Oulusta mistä apteekista?

Ihan ehdottomasti on parhaat mulla ollut pirkan suojat, löytyy aina sitä ruskeaa väriä, tai en oo ainakaan valkoisia ikinä nähnyt. Vaikka on paljon tullut maitoa, eiväe ole päästäneet läpi..ne on hyvät mut saa vaan k-kaupoista :l

Täytyypä kokeilla jotain muuta merkkiä, vaikka niitä halpiksia sitten. Nuo apteekissa myytävät vaikuttaa hyviltä mutta on kyllä tosi kalliita.

Näin kesällä kun vaatteet vähenee ja ohenee =), tuo läpinäkyvyys on aika iso ongelma. Ei huvittaisi kulkea "teevadit" rinnuksilla. Mutta en ole onnistunut löytämään hyviä imetysliivejä, joissa olisi topatut kupit. Ihme kyllä, pienissä kuppikoissa noita toppauksia on, mutta ei isoissa. Mun järjen mukaan isommat rinnat nimenomaan kaipaisi tukevaa toppausta... Vinkkejä isolle povelle (E/F-kuppi) sopivista kevyesti topatuista imetysliiveistä otetaan siis myös vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap .:
Täytyypä kokeilla jotain muuta merkkiä, vaikka niitä halpiksia sitten. Nuo apteekissa myytävät vaikuttaa hyviltä mutta on kyllä tosi kalliita.

Näin kesällä kun vaatteet vähenee ja ohenee =), tuo läpinäkyvyys on aika iso ongelma. Ei huvittaisi kulkea "teevadit" rinnuksilla. Mutta en ole onnistunut löytämään hyviä imetysliivejä, joissa olisi topatut kupit. Ihme kyllä, pienissä kuppikoissa noita toppauksia on, mutta ei isoissa. Mun järjen mukaan isommat rinnat nimenomaan kaipaisi tukevaa toppausta... Vinkkejä isolle povelle (E/F-kuppi) sopivista kevyesti topatuista imetysliiveistä otetaan siis myös vastaan.

Esim. nuo Pigeonit maksaa 5e 24kpl. Mielestäni kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan. Yhä suosittelen.

Liputan merinovillaisten Lanowool- läpysköiden puolesta, ovat ohuet ja eivät vaadi jatkuvaa pesua. Eivät tartu rintaan eivätkä tuoksahda vaikka ovat kuinka maidossa. Ihan ehdottomat. Maksaa 14 euroa pari ja takuulla pärjäät yhdellä parilla koko imetyksen. Suosittelen. Bebesistä löytyy ainakin.

Onko kellään kokemusta Lansinoh-liivinsuojista? Niitä myydään vissiin apteekeissa. Pitävätköhän suihkutissien maidot sisällään, kun ovat niin ohuetkin?

Itse tykkään Helmi-liivinsuojista, eivät tartu nänneihin kiinni, pitävät hyvin maidot sisällään ja ovat pehmeitä, mutta kovin paksuja eli näkyvät paidan läpi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Marjastiina77:
Onko kellään kokemusta Lansinoh-liivinsuojista? Niitä myydään vissiin apteekeissa. Pitävätköhän suihkutissien maidot sisällään, kun ovat niin ohuetkin?

Itse tykkään Helmi-liivinsuojista, eivät tartu nänneihin kiinni, pitävät hyvin maidot sisällään ja ovat pehmeitä, mutta kovin paksuja eli näkyvät paidan läpi. :(

Kokeilin yhden parin ja olivat mielestäni tosi hyvät.Eivät päästäneet läpi ja miellyttävät käyttää.Myydään mm.Verkkoapteekissa.Ovat kalliita,mutta hyviä.Itse en ole parempia löytänyt.

Alussa, kun maitoa valui oikein urakalla käytin pelkästään Aventin kertakäyttöisiä suojia. Imivät maidon tosi hyvin, eivätkä päästäneet koskaan läpi. Sitten kun maidon tulo vähän tasaantui olen käyttänyt välillä myös Ainun pestäviä suojia. Nämä tosiaan päästivät aluksi läpi, kun maitoa tuli paljon, mutta nykyään toimivat jo hyvin (vauva on nyt 2kk vanha). Noiden Aventin suojien kanssa mulla ei ainakaan ole ollut kertaakaan tuota ongelmaa, mistä jotku ovat kirjoittaneet, että suoja tarttuis ihoon kiinni. Ja mitä läpinäkyvyyteen tulee, taitaa kaikki kertakäyttöiset valitettavasti näkyä läpi... :( Pestävät ovat vähän paremmin muotoituja ja pysyvät ainakin oman kokemukseni mukaan myös paremmin piilossa. :)

Yhteistyössä