Parhaat lääkkeet aikuisten ADD:hen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ADD aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ADD aikuinen

Vieras
Minulla on diagnosoitu ADD 10 vuotta sitten ja diagnoosin ansiosta sain vähäsen elämästä kiinni. Olen pari eri lääkettä koittanut, mutta kokonaisvaikutukseltaan olen kokenut, että en niitä voi käyttää.

Elämästä nykyään jo jotenkuten selviön, joskus vaan tuntuu että jospa ois joku lääke, jonka avulla tämä olisi helpompaa.

Olen siis syönyt medikinet-nimistö lääkettä aikoinaan. Lääke tuntui auttavan, mutta tuntui ettei pää kestänyt sen käyttöä. Eli sivuvaikutukset riittävällä käytöllä tulivat liian isoiksi. Nytkun elämässä joten kuten pärjään, niin aattelen että ainakaan sitä en viitti käyttää.

Minulla on muuten aika paljon päänsärkyä ja migreeniä, nuo oireet ko. lääkkeen ansiosta lisääntyivät. Lisäksi oli suunkuivumista, ruokahaluttomuutta (tämä oli sinällään ihan jees asia).

Onko muunlaisia lääkkeitä mitkä ovat muilla toimineet?

Ikää mulla jo 45v joten ei tässä mitään suuria tavoitella enää, hiukan helpotusta perusarkeen ja työssäpärjäämiseen.

Noita lääkkeitä on monenlaisia. Ite on vaan paria kokeillut.

Leimallista on se, että aluksi noista tuntuu olevan todella paljon apua. Tuntuu, että uusi maailma auennut. Mutta sitten sen teho heikkenee ja sivuvaikutukset korostuu.

Usein ADD-ihmisten elämä menee persiilleen kun jo kouluajoista lähtee se negatiivinen kierre. Sitten jos alkaa 40v noita popsimaan, niin se ei sitä taustaa sieltä poista.

Ite luulen, että kouluaikoina olisi mua auttanut jo todella paljon se tieto siitä, että on vahvasti erilainen oppija.

Echolle kelpaa aina öykkärimiehet ennemmin kuin sanojaan asettelevat naiset. Hakkarainen on kyllä niin full of sitä itseään... Laukoo helppoja kylänmiehen populismejaan ja se uppoaa

Yhteistyössä