Parhaat ikkunanpesuvinkit pinoon!

Lopuksi kannattaa vahata ikkunat ulkoa päin autovahalla, ei tartu lika, ja esim. röökin savut. Seuraavana keväänä pesee vaan vahan poistoaineella, ja uusi vahaus. Pysyy kirkkaana läpi vuoden!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Nyt kaikki konstit pinoon, että saisi ikkunat kirkkaaksi vähällä vaivalla.

heiluttele 20 euron seteliä teinin nenän edessä :D

Tää muuten toimii :D

Mutta miten sillä sanomalehdelle pitäis kuivata ne ikkunat? Mä kun kokeilin tätä niin ikkunoissa näky ihan selvät jälet miten olin pyyhkinyt.. Ja tämän huomasin itse sitten vasta paljon myöhemmin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanomalehdelle pyyhitään lasia niin kauan, että se on kokonaan kuiva.

Mutta onko sillä tarkotus ihan pyyhkiä vai jotenkin vaan taputella vai mitenkä? :ashamed:

Ihan hangataan, myttyät sanomalehden ja hankaat. Ja jos lehti muuttuu liian märäksi niin otat uuden. Tulee todella hienot ikkunat ja kirkkaat.

Ikkunoiden pesu on suoraan sieltä. Inhoan sitä yhtä paljon tai enemmän kuin uunin tai pesuhuoneen jynssäämistä. Kokeiltu on Kärcherit ja sanomalehdet. Jostakin syystä aina jää joitakin kohtia, jotka paljastuvat sitten seuraavana päivänä tai kärpänen tulee ja paskoo puhtaalle ikkunalle.

Mutta onko sillä tarkotus ihan pyyhkiä vai jotenkin vaan taputella vai mitenkä? :ashamed:

Ihan hangataan, myttyät sanomalehden ja hankaat. Ja jos lehti muuttuu liian märäksi niin otat uuden. Tulee todella hienot ikkunat ja kirkkaat.

Hmm.. just noin mä tein ja sitten näkyi ne hankausjäljet ikkunassa? Oli kaukana hienosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Nyt kaikki konstit pinoon, että saisi ikkunat kirkkaaksi vähällä vaivalla.

heiluttele 20 euron seteliä teinin nenän edessä :D

Teini muuten pesi tässä pari ikkunaa, mutta ne jäi aika raidallisiksi :ashamed:
Lisää harjoitusta. =)

Hmm.. just noin mä tein ja sitten näkyi ne hankausjäljet ikkunassa? Oli kaukana hienosta :D

Et oo ainoo joka ei tuossa onnistu..jos yhtään lohduttaa

Paras vinkki taitaa olla ottaa joku muu tekemään se työ, meillä äitini käy aina välillä pesemässä :whistle: , aina joskus pesen kyllä itsekin, mutta jälki ei niin kovin hyvää ole

Yhteistyössä