Parhaan ystäväni mies on ihastunut minuun:-/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuon ystävän mies on myös minun kaverini ja vietämme yhdessä paljon aikaa, siis minä+mieheni ja kaverini+miehensä.

Nyt tuo mies on alkanut lähettelemään minulle viestejä, joissa kertoo minun olevan koko ajan ajatuksissaan yms.

En halua katkaista välejä tämän miehen kanssa, mutta en myöskään halua lähteä mukaan tuohon. Olen vastannut jotain yleiskohteliasta noihin viesteihin ja selvästi pysynyt "virallisella" linjalla. Mitä minun kannattaisi tehdä? En halua suututtaa parasta ystävääni :-/

En millään haluaisi olla tökerö :( enkä siis halua suututtaa tuota miestäkään.

Poistan kaikki viestit sitä mukaa kuin niitä tulee. Ne vaivaavat minua muuten koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En millään haluaisi olla tökerö :( enkä siis halua suututtaa tuota miestäkään.

Poistan kaikki viestit sitä mukaa kuin niitä tulee. Ne vaivaavat minua muuten koko ajan.

suututtaa??
no jos vetää herneen persuuksinsa niin so?eihän sun tarvi ketään mielistellä jos haluaa sun kanssa pettää puolisoonsa ja sä et,ellei sitten et haluat pitää sitä sutinaa tarkoituksella yllä..

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Pistä viestiä, että et ole kiinnostunut. Itse kertoisin tilanteesta myös miehelleni.

Mieheni ja tämä mies ovat myös kavereita ja minun mieheni on todella mustasukkainen. En halua "sotkea" miestäni tähän mukaan niin kuin en halua ystäväänikään.

Tuo pariskunta on ainoa pariskunta, jonka kanssa vietämme aikaa. Se on aika arvokas asia, enkä tosiaan halua lopettaa sitä.

Tilanne on kinkkinen, mutta viivyttely vain pahentaa sitä. Kerro, että olet otettu, mutta tunteesi eivät vastaa hänen tunteitaan ja toivot, ettei hän suutu, vaan voitte yhä olla kavereita.

tai älä nyt ainakaan vastaile "kohteliaasti ja ympäriåyöreesti" takasin, se mies vaan aattelee, että leikit vaikeesti tavoiteltavaa! Jätä kokonaan noteeramatta nuo viestit tai sano suoraan,. että ei kiinnosta!

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Tilanne on kinkkinen, mutta viivyttely vain pahentaa sitä. Kerro, että olet otettu, mutta tunteesi eivät vastaa hänen tunteitaan ja toivot, ettei hän suutu, vaan voitte yhä olla kavereita.

Näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
laita suoraan että sori not interestet ja säilytät sen laittamat viestit ettei tuu mitään "se oli se akka joka alotti kaiken"

Juuri näin. Mieheni kaveri joka yritti tunkea avioliittoomme vihjaili miehelleni että minä olisin se aloitteen tekijä! Grrr...
Nää on niin kiusallisia juttuja!
Tee tilanne miehelle selvin sanoin selväksi äläkä mieti ystävyyttä, ei mieskään mieti. Usko pois, miehetkin osaa hämmentää!

mulle tuli myös mieleen tällainen, et aatteles jos ne on saanu päähänsä et "testaa" sua.
koska nainen on sun paras kaveri, ja katsoo pettäisitkö myös hänen luottamuksensa..
mut tällasia ihmisiä voi olla.
eli vastaapas nyt sille ettet ole kiinnostunu ja kerro kaverilles!

Mä en kyllä ymmärrä sinua ap. Jos ainoa keino lopettaa viestittely on sanoa suoraan, niin mikset toimi niin? Miksi annat väärää toivoa miehelle, joka on ihastunut sinuun? Sehän nyt on ihan sama tuossa kohtaa, että loukkaantuuko mies jos et ole hänelle kohtelias vai ei, tuollainen touhu pitää loppua. Mulle kerran yksi naimisissa oleva mies viestitteli suorasta ihastuksestaan jne. Vastasin ensin nätisti, ja kun se ei lopettanut viestittelyä, lähetin yksinkertaisen viesti, jossa sanoi, että en vastaa enkä koskaan tule vastaamaan hänen tunteisiinsa, ja hartaasti toivon että moisten viestien lähettely minulle loppuu. Se loppui ja minä sain rauhan. Miehen ylpeys kenties sai kolahduksen, mutta se nyt ei minua kiinnosta, en mä nyt sentään niin kiltti ole että suhteen aloitan vaan siksi, että haluan olla toiselle ystävällinen ja kohtelias.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä en kyllä ymmärrä sinua ap. Jos ainoa keino lopettaa viestittely on sanoa suoraan, niin mikset toimi niin? Miksi annat väärää toivoa miehelle, joka on ihastunut sinuun? Sehän nyt on ihan sama tuossa kohtaa, että loukkaantuuko mies jos et ole hänelle kohtelias vai ei, tuollainen touhu pitää loppua. Mulle kerran yksi naimisissa oleva mies viestitteli suorasta ihastuksestaan jne. Vastasin ensin nätisti, ja kun se ei lopettanut viestittelyä, lähetin yksinkertaisen viesti, jossa sanoi, että en vastaa enkä koskaan tule vastaamaan hänen tunteisiinsa, ja hartaasti toivon että moisten viestien lähettely minulle loppuu. Se loppui ja minä sain rauhan. Miehen ylpeys kenties sai kolahduksen, mutta se nyt ei minua kiinnosta, en mä nyt sentään niin kiltti ole että suhteen aloitan vaan siksi, että haluan olla toiselle ystävällinen ja kohtelias.

En ole antanut ymmärtää, että minua kiinnostaisi mitenkään minkäänlaiseen suhteeseen ryhtyminen.

Jos ja kun tuo vielä lähettelee viestejä, niin ilmoitan, että minua ei kiinnosta. Toivottavasti ei kovin pahoin suutu.

Oisko se ruoho kuitenki vihreämpää siellä aidan toisella puolella??? Jos se mies alkaa jossain vaiheessa väittään, että oot alotteellinen tossa jutussa niin aika heikoilla oot.. Jos ei hänen viestejään ole tallessa.. Menetät pahimmassa tapauksessa kaveris ja miehes alkaa epäileen tuota juttua.. Jätä nyt ainaki kokonaan yhteydenpito tollasen tyypin kans.

Ei kannata lähettää mitään viestejä, niitä voi aina tulkita väärin tai voivat joutua vääriin käsiin.

Parempi tavata kasvokkain ja puhua asiat selväksi. Sopikaa tapaaminen rauhalliseen paikkaan mistä ei juorut lähde liikkeelle. Joku syrjäinen kylpylä voisi toimia, tai vaikka Ryanairilla Irlantiin.

Yhteistyössä