Parempaa ku suklaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Pistää vaan miettimään, miksei multa löydy näitä kaikkea kaapista aina valmiina :(

Fazerin juustosämpylää.
Päällä salaattia, juustoa, paprikaa ja punasipulia :p

*i'm in heaven* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Lisää suolakurkku niin aijai :D :D :D

Mulla oli tossa ihan tuorekurkkua, mutta tästä seuraavasta satsista jätin pois. Tää on just hyvä näin.. paitsi kun ois vielä kaapissa sitä pippuri-tuorejuustoa.
 

Yhteistyössä