parasvauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttövauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttövauva

Vieras
Mä tykkään leikkiä nukeilla ja aattelin et hankin lapsen joka tykkäis leikkiä nukeilla. Sen pitää olla tietysti tyttölapsi koska pojan antaisin pois kun se ei tykkää leikkiä nukeilla. Mulla on eläimiä jonkin varran ja aattelin et sit kun mulla on lapsi niin se vois telmiä eläinten kanssa. Mul on viis kissaa ja koira sekä neljä kania ja kuus marsua. Mun kaverit sanoo ettei se ois lapselle terveellistä olla niin monen eläimen kanssa mutta sehän vaan kasvattaa vastutuskykyy. Ja sitäpaitsi mun eläimet tulee hyvin toimeen keskenään. Kanitkin on kissojen kanssa ihan kavereita enkä mä tykkää yhtään et eläimet ois häkissä muista perheenjäsenistä erilleen. Eikä kissatkaan oo syöneet aikuisia marsuja ollenkaan ja marsujen poikasille oon laittanut häkin. Lapsenhuoneen seinät maalaan vaaleenpunasiksi ja niihin tulee pilviä ja sitten barbihyllykköjä. Teen nukkeja itekkin kipsistä mutta annan ne lapselle vasta kun se täyttää ainakin kolme. Tyttölapset on kivoja kun ne on rauhallisia ja voin askarrella kaiket päivät kun mun tyttö leikkis eläinten kaa. Mut voiko poikalapsen antaa pois jos ei siitä tykkää kun en usko et se suostuis leikkii nukeilla vaikka en tosin sille muita leluja antais ja värjäisin sen hiukset vaaleenpunasiksi. En ajatellut värjätä niitä kuitenkaan ihan heti. Värjään lapsen hiuksia vasta kun se on yks vuotias tai vähän alle.

Uusimmat

Yhteistyössä