Parasta sinun perjantaissasi?

Mikä sulla on tässä päivässä ihan parasta?
Mulle alkavat vapaat. Eilen siivosin kodin ja laitoin puut odottamaan leivinuunin eteen töistä paluuta. Saan käydä rauhassa ruokakaupassa ja ostella samalla pikkujuttuja lasten joulukalenteriin. Illasta tulee rauhaisa, glögiä ja kynttilöitä. :) Koko perhe koossa.
Lisäksi tulin hurjan hyvälle tuulelle kun mies paljasti yllätyksen; minulle on tulossa kauan haaveilemani kelsitakki :) Mies sen minulle löytänyt ja tilannut :) Ihana rakas! Tilasin myös sävyyn sopivat saappaat :)
 
Aamulenkkeilijä
Tänä aamuna kahlasin läpi kinostuneen lumen ja sain kun sainkin juostua aamulenkkini!
Siitä se aamu sitten starttasikin ja sain hyvän mielen itselleni! Olen ylpeä että jaksoin puskea kovaan vastatuuleen mäetkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Parasta mun perjantaissa tulee olemaan se hetki, kun saan mieheni tuolta kamalasta kelistä ehjänä syliini rutistettavaksi ja pussailtavaksi :). Huoli on aikamoinen, jo aamutuimaan ilmoitti teille kaatuneista puista ja autoja paiskovasta myrskytuulesta....

Myöhemmin perjantairiemuuni kuuluu se yksinkertainen asia, että saamme ipanoiden kanssa laskeutua ihanaan viikonlopun viettoon. Alkuillasta käväisemme kylätorilla, missä on jouluavajaiset ja....jospa sitä Pukinkin näkis :rolleyes:
 
Sanon niinkin itsekkäästi kuin :eek:ma rauha/aika <3 Lapset lähtee viikoksi toiselle omistajalleen, mies saattaa mennä pikkujouluihin. Minä sekä lapset oltiin kipeinä koko viikko, joten töihinkään en ole päässyt :/ Pakollisten velvotteiden jälkeen villasukat, viltti, hömppäleffa, pari lasia valkkaria, 2omaa koiraa ja 1hoitokoira kainaloihin ja uppoomus sohvatyynyihin :)
 
Piti lähteä siskon kanssa shoppailemaan joululahjoja, mutta nyt kun katson ikkunasta, näyttää siltä, ettei kyllä päästäkään. :/ Se siis olisi ollut perjantaissani parasta (voi toki olla vieläkin, jos sää sallii).

Parasta on, että saa miehen pois tuolta lumikaaoksesta ja myrskystä, viikonlopuksi kotiin niin, että rekka on turvallisesti parkissa. Nää kelit on jotenkin aina niitä, jolloin tuon puolesta pelkää, vaikka toki liikenne voi olla vaarallinen milloin vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Meillä on perheen kesken pikkujoulut!:)
Askarrellaan kransseja leivotaan torttuja ja pipareita, ja mä VIHDOIN pääsen tekemään paperitähtiä! Ja kuunnellaan joulumusaaaaa! Ihanaa:heart:

Ihan just alan hinkkaamaan noita kynttelikköjä kiiltäväks ja sitten haen lapset. (ovat viettämässä pikkujouluja pk:ssa)
Lumityöt pitäs nopeesti käydä tekemässä myös, joten taidampa pinkasta heti nyt hommiin! :)

On se vaan niin ihanaa! Rakastan kaikkea talvessa ja joulussa ja joulunodotuksessa!:heart:

Viettäkää kaikki oikein i-h-a-n-a päivä!:heart:
 
Parasta tässä perjantaissa on se että pidän täysin vapaapäivän, lenkkeillään myräkässä koiran kanssa, köhnötetään kotosalla lorvaillen ja päikkäreitä nukkuen. Syödään hirveesti kaikkea hyvää. Poika menee yöksi isälleen ja mä lähen parhaan ystäväni kanssa leffaan! :)
 
Ensimmäinen kahdenkeskeinen shoppailureissu 8 päivän ikäisen vauvan kanssa. =)

Se että mies on kotona ja vei eskarilaisen kouluun, saatiin jäädä kahden nuorimman kanssa kotiin rauhassa lepäilemään ja laittelemaan aamupaloja.

Se että eskarilainen on viikonlopun hoidossa eli meillä on rauhallinen ja rento viikonloppu edessä.

Joulufiilis alkaa syttyä...
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä