Parasta seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nea

Vieras
Moi!
Haluisin avata tälläsen keskustelunaiheen, että mikä on parasta seksiä, mitä oot koskaan saanut?
Miten, missä, kenen kanssa?

Yritän saada ideoita seksielämän piristykseen...

Miehenä ja henkilökohtaiseen kokemukseen perustuen asettaisin naisen antaman suuseksin ja ns lypsypillun tarjoamat variaatiot ehdottomasti ykkössijalle.
Kummassakin tekniikassa toteutuu ns. mulkun täydellinen käsittelytaito, jossa nainen keskittyy täydelisen nautinnon tuottamiseen seksipartnerilleen.

On todella ilo huomata, että moni nainen on valmis tekemään lähes mitä vaan tuottaakseen miehelle taivaalliset orkut. Taitava nainen saattaa poiseliminoida vieraiden naaraiden (narttujen) yritykset iskeä ja valloittaa heiltä heidän vakipanokumppaninsa tarjoamalla sitä parasta mahdollista herkkua opettelemalla nämä perustaidot.

Minun entinen muija tiesi miten pillua käytetään ja sai lypsämällä viimeisetkin liemet pilluunsa, sitten se lypsykone lähti muille markkinoille ja jätti minut nalli kovana kalliolle. Nykyinen ei lypsä mutta ei ole karannutkaan!

Naisen kans , joka oli tarpeeksi vieras ... Hän ei estellyt , eikä valittanut ... Sain vedellä koko kalulla , ja hänkin sai tuskista huolimatta mahtavan orkun. Kaikki pitkät parisuhteet johtaa seksissä rajoituksiin. :-(

Oman miehen kanssa parasta. On oltu jo yli 10v.yhdessä. Seksi sen kun paranee. Estoitta kumpikin tekee toiselleen hyvää. Ihan tavallista seksiä. Nuollaan toisemme, välillä asennot perinteisiä, joskus taas erikoisempia. Parasta on se, kun mieheni tekee eka mulle sormilla, imee samalla rintoja ja sen jälkeen työntyy muhun. Ja kyllä, alalihasten pitää olla kunnossa niin, että voi miestä puristella niillä..

En ole aivan varma tarkoitetaanko tällä lypsypillulla tahdosta riippumatonta vai naisen itsensä säätelemää puristelua. Itse ainakin kiihotun ja pidän siitä kun naidessa puristelen kalua pillulla (lantionpohjalihaksilla) ja kyllä se on kalullekin maittanut. Samat lihakset supistelee orgasmissa. Jos naisesi pillu ei ""lypsä"", hän ei välttämättä ole treenannut lihaksiaan eikä tunnista niitä. Niiden supisteleminen pitää opetella. Ja erityisesti synnyttäneiden kannattaisi treenata niitä. Joten kauppaan hankkimaan treenikuulat ja terkkarilta jumppaohjeet. Tai seksikaupasta geishakuulat + ohjeet.

Namihetkiä sitten muutaman kuukauden päästä jos nainen jaksaa treenailla :)

Mulla oli eka kerta jo niin hyvä ,olinhan käynyt sen läpi mielessäni varmaan satoja kertoja että se oli tyyliin elokuvissa (Desperado)ja se oli ja meni justiin niin kuin olin ajatellutkin ja jos jotain niin vielä paremmin.Kaikin tavoin.Oikeasti se oli ihan täydellistä.

Moi!
Haluisin avata tälläsen keskustelunaiheen, että mikä on parasta seksiä, mitä oot koskaan saanut?
Miten, missä, kenen kanssa?

Yritän saada ideoita seksielämän piristykseen...

Parasta seksiä saan entisen pitkäaikaisen rakastajani, joka on nykyinen aviomieheni, kanssa.
Vuosien kuluessa olemme tehneet rakastelusta jumalallista. Miten? No kaikin mahdollisin tavoin nautittuna. Missä? Ensin hotelleissa, auton takapenkillä, kummankin työpaikalla, exien vuoteissa, oikeastaan alkuun kaikkialla muualla paitsi omassa vuoteessamme, jossa nukumme. Seksissä ei pidetä kiirettä, kaikki on sallittua ja jopa suotavaa. Vuorovaikutus toimii pidätkö, haluatko, kokeilisitko, tekisitkö...kunnes huipput saavutetaan. Henkilökemialla on valtava merkitys parisuhteessa ja seksissä. Joku on vain juuri sinulle SE oikea partneri, jolla on avain, joka sopii soittorasiaasi ja tha´s it.

Viimeksi muokattu: