Parasta pyllyssä

• Viestiketjun aloittaja Anaali-anna
  • Ensimmäinen viesti
Anaali-anna
Mielestäni parasta seksiä on pyllypano siihen yhdistettynä että mies hieroo klittaa rytmikkäästi panon tahdissa.Pillupanot ovatkin meillä jääneet vähiin jos ei dildopanoja nyt lasketa,siitä yksinkertaisesta syystä että mieheni on sanonut anaalin tuntuvan paremmalta koska se kireys on aivan mielettömän hyvää.Itse saan myös paremmin orkun miehen ollessa pyllyssä ja käden käydessä klitalla.Mieheni myös mainitsi siinä olevan ikäänkuin jotain kielletyn asian tuntua joka kiihottaa.Haluaisinkin nyt miehiltä vastauksia mikä mielestäsi pyllyseksissä on parasta?Kaikenlaiset tiukkapipo älkööt vaivautuko.

Ukko
Kyllä Ehdottomasti pyllyreikään tiukkuus on ratkaseva tekijä kyllä nainenkin sen kalun eri lailla siellä pyllyssä tuntee kuin pillussa.Kyllä totta kai pillu kelpaa mutta pylly on namia

Timo
Meillä on menty vähän samaan suuntaan.Toki pimppinaintejakin vielä harrastetaan.Vaimo tykkää kun lusikka-asennossa annan pyllyyn ja juuri hieron häpyä siinä samalla.Enkä voi kyllä valittaa ihanaa on painaa kalua tiukkaa rasvattuun reikään mutta en voi verrata suoraan sitä pimppiin koska siitä taas tekee ihanan se kosteus ja pehmeys joten molempi parempi.

nainen1966
Mä tykkään anaalista kylläkin, mutta ei kyllä siirrytä siihen kokonaan ollenkaan :/ Se on vain sellanen kiva lisä aina joskus silloin tällöin. Ei mun paikat kestäis sellasta varmaan.

Nainen
Minuakin on alkanut kiehtoa josko kokeiltaisi, ovatko ne liukastusvoiteet tehty juuri sitä asiaa varten? Olen kyllä miettinyt että jos mies sitten ei pian tyydykään niin hyvin sen jälkeen enää pillupanolla. Kertokaahan kokemuksista asiallisesti.

Miekkonen
Haluaisin kokea naisen peppureiän tiukkuuden ja olen monesti ehdottanutkin sitä vaimolleni.
Ei ole vielä suostunut kun ei ole koskaan kokeillut ja pelkää että sattuu ja tulee kakkaamis vaikeuksia.
Sanoi suoraan siksi kun minulla niin iso ja paksu kulli.
Harmittaa kun oiskin vähän pienenmpi niin vaimo voisi suostuakkin.
Houkuttais todella saada tuollaista neitsyt reikää!

Juuso
Naiselle : Suosittelen kokeilua muutaman kerran onko teidän juttunne vai ei.
Liukastus voiteeksi käy moni mutta kyllä seksiliikkeissä on myytävänä ihan tähän tarkoitukseen tehtyä voidetta ja on kyllä hyvää.
Noilla voiteilla ei kyllä helpolla satu vaikka oisi isompikin.
Eikä se sitä muuta millään tavalla etteikö normaali pillu kanssa maistuisi, huvittava kommenttikin :)
Ei ole pillun voittanutta mutta mukavaa vaihtelua on saada aina välillä naisen tiukkaa anaaliakin. Naisenikin tykkää!
Ollaan kokeiltu kaksi kertaa myös triplaa ystävä miehemme kanssa ja vaimo sanoi ettei ole koskaan saanut niin täyteläistä tunnetta kuin silloin ja orgasmi oli kuulemma tajuton.
Rohkeasti vain kokeilemaan ei se siitä kulu!

narttu
Ei todellakaan tuu kakkaamisvaikeuksia, pikemminkin päinvastoin;)
Ite ummetuksesta vuosia kärsineenä voin sanoa, että suoleni toimii erinomaisesti juuri tuollaisen eläimellisen peppupanon jälkeen.. Se siis jopa auttaa tähän onkelmaani;)
Joten ei muuta kuin vain kokeileen.. muistathan olla kuitenkin tarpeeksi hellä ja varovainen naisellesi, huomioida ja kuulostella mikä/miten tuntuu hyvältä.
Kaiken a & o on muistaa heti alussa varovaisuus ja Hitaus, eikä survoa kaluaan vartta myöten heti kylmiltään pepun perälle asti, se sattuu, ja voit olla varma, että kerta jää viimeiseksi. Ja sitähän et tietenkään halua -ethän;)

Kunnon huolellinen esileikki ensin ajan kanssa alkuun ja sit em. ohjeitani noudattaen kunnon liukastuksen kanssa Sisälle;)

mummo vm 1966
10 vuotta olen harrastanut hartaita peppupanoja, eikä todellakaan ole kakkaamisongelmia. Hyvä jos ehtii pidätellä ennenkuin torttu sinkoaa avarasta luolastaan.

Varsinkin jos käyn ulkona (olen nykyään sinkku) ja tiedän että ehkä kännäänkin, käytän vaippaa. Ei halua sotkea hienoja bilevaatteita.

Ennen käytin myös tamponia pyllyssä, mutta ei enää auta. Onneksi olen yksityisyrittäjä, muuten olisi kyllä hankaluuksia ehtiä vessaan jos pitäisi jakaa wc muidenkin kanssa. Perheestä en uskalla edes haaveilla - mun täytyy päästä vessaan heti kun tuntuu siltä.

Ja hei - en ole katkera. Kaikki oli sen arvoista.

nainen1966
Ei uhkaa joo väestönkasvu meikämaijalla ainakaan, kun kumia käytetään ja vielä peppuun painetaan, heheheh.

Onneksi mä olen oman osuuteni väestönkasvussa tehnytkin jo niin voi keskittyä ihan muuhun ;)

Anne
Kyllä pyllyyn menee kevyesti isompikin kalu kunnon voitelun kanssa.Olen ottanut molempiin reikiin samaa aikaa ja tunne on taivaista.Pelkkä peppupanokin on aivan ihanaa kun tuntee kalun jokaisen nykäyksen ja kuinka kalu purkautuu tiukkaan perääni klitan hierominen samalla aiheuttaa ainakin itselläni ennen ja jälkeen orkun pyllyni kiristyy entisestään ja eipä luonnollisesti kauan mene kun mies purkautuu.Siis aivan ihanaa nam..Nam

Anne
Niinpä niin,tietysti olen ison vaginan omistava tunnoton muija.Vaan enpäs olekkaan olen aika timmissä kunnossa oleva synnyttämätön nainen eli eiköhän pilluni ihan normaali tiukka ja tuntoaisti tallella oleva ole.Käsittääkseni juttu nimenomaan koski peppupanoja joten sinulle löytynee ihkaoma ketju""täytyykö panna taakse jos etupuoli ei tunne""joten menehän sinne ihmettelemään.

annelle
Ai kiitos suloinen Anne, kun niin osuvasti osasit antaa hyviä ohjeita eksyksissä olevalle miesparalle. Voisitko vielä ystävällismielipuolisesti neuvoa sen, mistä tuon niin osuvanimisen ketjun vielä tämän illan nimissä köytäisi. Nimimerkillä ""Ikuisesti kiitollinen, m. ilt.et.l.jam.alk.vk.lop.pal.puh.""

Heimo
Hyvä Anne! =) Kyytiä vaan tuollaisille mielikuvituksettomille tiukkiksille. Kateellisia tuntuu riittävän aiheeseen kuin aiheeseen. Minusta peppupanoissa on parasta se pieni erilaisuus, ekstra kiihottavuus ja hyvin usein tosiaan kovemmat orkut naisella ja itsellä. Uskokaa vaan kokeilemattomat että aika useilla naisilla peppu+hinkkaus tai peppu+lelu ykkösessä saa aikaan sellaiset kyydit että oksat pois =] Eihän kaikkien tarvitse siitä pitää mutta on se herkullinen harrastus vähän niinkuin lipominen kielelläkin molemmilla reillä lämmittelyssä...hmmm...Kiitti vaan nyt sitten rupes tekemään tolkuttomasti mieli...

Yhteistyössä