Paras vihlontaan auttava hammastahna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mä jätin eilen illasta käyttämättä sitä pirullista white now-tahnaa ja pesin vanhalla tahnalla.. mutta vieläkin vihloo, ei niin pahasti ku eilen mutta vihloo.
Nyt siis kerro mitä tahnaa ostan tänään, mikä jeesaa tohon vihlontaan.. hulluksihan tässä tulee :o

Sensodyne on huippu!!!!Olen vuosia käyttänyt. Hampaita vihloi ja luulin et olen reikiä täys muutama vuosi sitten. Kävin tarkastuksessa, hampaat ok joten aloitin Sensodynen ja vihlonta jäi sille tielleen :wave: Muuta en enää suostu käyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Elmex tai pepsodent/colgate sensitive, noita mä oon käyytänyt ja sit kannattaa tarkistaa harjausvoimakkuus.

TOTTA! Vasta mun mies sai mut pakotettua oppiin sen oikean kynäotteen jolla ei tuu niin painettua hampaita ja ikeniä :D :) kiitos murulleni siitä.

Mulla ei oo ikinä ennen vihlonu hampaat, et enpä ois arvannu et saan moisen kiusan jostain hammastahnasta.. siitä kai se johtuu, tai viisurileikkauksen ja sen tahnan yhteisvaikutuksesta. Molen tutkaillu eilisestä asti kuitenkin enkä näe mitään vikaa noissa vihlovissa hampaissa. Mutta kiitokset, täytyy sitten katsoa ainakin sitä sensodyneä :flower:

Mulla tuli kans aivan tajuton kipu tuosta samasta tahnasta. Ikenet verillä ja sellaisia rakkuloita tuli. Vihloopi myös. En pystynyt edes harjaamaan eilen. Purskuttelin ¨tolla Listerinillä vai mitä lie ollut. Nyt on hieman parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja hinni:
Mulla tuli kans aivan tajuton kipu tuosta samasta tahnasta. Ikenet verillä ja sellaisia rakkuloita tuli. Vihloopi myös. En pystynyt edes harjaamaan eilen. Purskuttelin ¨tolla Listerinillä vai mitä lie ollut. Nyt on hieman parempi.

Ihan tosi? :o Kauan sä oot käyttäny sitä? Mä nimittäin ostin sen viime viikolla joskus, ja otin käyttöön.. pari päivää ollut sellasta hassua oloa suussa, mikä tosin selittyi mulle sillä että toi viisuri leikattiin pari viikkoa sitten.. mutta eilen sitten räjähti kunnon vihlonnat päälle eikä oo yhtään kivaa. Paska tahna, heitän roskiin moisen :kieh:

colgate sensitive
toi on mulle auttanu, kun kävin lekurilla laittaas muovia kuluneen hampaan päälle (kiillevaurio) niin anto mukaan tahnaa. ja on kyllä auttanu, nyt taas muovi kulunu joten pitäs mennä uudestaan "paikaamaan"

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Ihan tosi? :o Kauan sä oot käyttäny sitä? Mä nimittäin ostin sen viime viikolla joskus, ja otin käyttöön.. pari päivää ollut sellasta hassua oloa suussa, mikä tosin selittyi mulle sillä että toi viisuri leikattiin pari viikkoa sitten.. mutta eilen sitten räjähti kunnon vihlonnat päälle eikä oo yhtään kivaa. Paska tahna, heitän roskiin moisen :kieh:

Kaks päivää aamua iltaa. Siis ikenet aivan tajuttoman kipeät. Mulla on tuota vihlontaa ollut ihan normaalistikin, mutta nyt jotain aivan älytöntä. Tuntuu että joka hammasta juilii ja vihloo. Pahinta oli, et ylähuulen alla limakalvoilla on sellaista ryyhkää, rakkuloita. Mä jo aattelin, et märkää on ja koko hemmetin legot tippuu suusta. Mut ei, se alko hävitä heti kun lopetin harjaamisen tuolla.
Mitään muutakaan syytä en keksi kuin tuo tahna. Mulla on ensi viikolla hammaslääkäri (viisurien poisto) ja meinaan kysästä, et onko tuommonen ihan tavallista.

Kaks päivää aamua iltaa. Siis ikenet aivan tajuttoman kipeät. Mulla on tuota vihlontaa ollut ihan normaalistikin, mutta nyt jotain aivan älytöntä. Tuntuu että joka hammasta juilii ja vihloo. Pahinta oli, et ylähuulen alla limakalvoilla on sellaista ryyhkää, rakkuloita. Mä jo aattelin, et märkää on ja koko hemmetin legot tippuu suusta. Mut ei, se alko hävitä heti kun lopetin harjaamisen tuolla.
Mitään muutakaan syytä en keksi kuin tuo tahna. Mulla on ensi viikolla hammaslääkäri (viisurien poisto) ja meinaan kysästä, et onko tuommonen ihan tavallista.

No yäk, hitto mitä myrkkyä. Mulla ei sentään oo ilmestyny ikeniin mitään ylimäärästä, mut eilen rupes vihloo niin paljon et tuntu et poksahtaa hampaat irti suusta sen takia |O

Yhteistyössä