paras vedenkestävä ripsari ei vissiin oo olemassakaa

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
v
nivealla oli joku perus vedenkestävä vähä turhankin hyvä. en voinut käyttää kun ei sitä saanut puhdistusaineilla (edes nivean omallakaan) pois. piti hinkata silmiä raskaasti ainakin puolituntia kuumas vedes. käytin vain todella tarvittaessa.
 
suosittelen
tosin, ei sieltä halvimmasta päästä, mutta parempia en ole markettimaskaroista löytänyt.. Tosin Isadoralla on ihan hyvä ja vieläpä tuuheuttaa. Ei paakkuunnu eikä varise.
 
vieras
Kanebo 38 on paras! Ei sotke tai karise milloinkaan, vaan lähtee sitten VAIN sillä 38 asteisella vedellä pois siisteinä "puikuloina" :) Monta vuotta ollut käytössä ja tulee siisti lopputulos. Se pienempiharjainen niistä kahdesta vaihtoehdosta on parempi.
 
Kanebo 38 :heart: Se on vedenkestävä tuohon 38 asteeseen asti =) Ei paakkuunnu ja sillä saa kevyen kerroksen tai useammalla kerroksella näyttävämmän lopputuloksen. Se on vaan paras! :D Niin ja nimenomaan se original, ei tuuheuttava..
 
ap
kun taivuttaa ripset niin tavallisella maskaralla ripset laskeutuu heti, mut vedenkestävällä ripsarilla ripset pysyy kaarevina. ootteko huomannu tämän?

toi kanebon 38 on kyllä hyvää, mut ei pidä mun ripsiä kaarevina vaan ne suoristuu heti :( siks pitäs ettii joku muu vedenkestävä.

nyt on ollu joku nivea mut on tosi paakkune ripsari.
 
suosittelen
ai niin.. löytyyhän niitä, mitkä tekee kevyitä kerroksia. En muista merkkiä, mut se, mikä on kuuluisa markettimaskara (aniliininpunainen hylsy ja vihreä korkki, tosin vedenkestävässä korkki on musta). Erottelee tosi hyvin ja toimii mahtavasti, mut mä kaipaan tuuheuttavaa, joten en siks osta jatkossa, vaikka tykkäsin muuten.
Musta tuntuu, et noita kevyen kerroksen tekeviä löytyy pilvin pimein, kun tarkkailee kaupassa testereiden harjoja ja miten väri on siihen jäänyt.

Paakut saa pois, kun ei käytä liian märkää (uutta) maskaraa suoraan ripsiin, vaan ottaa liian värin pois, vaikkapa talouspaperiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
nivealla oli joku perus vedenkestävä vähä turhankin hyvä. en voinut käyttää kun ei sitä saanut puhdistusaineilla (edes nivean omallakaan) pois. piti hinkata silmiä raskaasti ainakin puolituntia kuumas vedes. käytin vain todella tarvittaessa.
Kokeile öljymäistä silmämeikin puhdistusainetta. Itse saan sellaisella ripsarin kuin ripsarin pois hankaamatta ja ihan Lumenen edullinen versio toimii hyvin. Kastan vanulappua, painan ripsien päälle ja annan vaikuttaa hetken, sitten pyyhin muutaman kerran. Lopuksi viimeistelen kasvovedellä ja puhdasta tulee. :)

Hyvää ripsaria en ole löytänyt. Haluan vedenkestävän tuuheuttavan, mutta se ei saa pidentää jo ennestään liiankin pitkiä ripsiä. Helposti tulee suttuinen lopputulos vaikka kuinka nätisti laittaisin. En myöskään tykkää ripset erottelevista, koska se saa pitkät ripseni näyttämään kummallisilta. Vinkkejä otan vastaan mielelläni. :)
 
suosittelen
mulla on "lehmän ripset" eli ripset sojottavat suorina ja vesiliukoisia en siksi mäkään voi käyttää (10v vedenkestäviä ripsareita). Muistelin kaupassa huomanneeni (oliskohan ollu Isadora) uuden vesiluikoisen ripsivärin, joka kuivuu hetkessä, jättäen ripset kaareviksi. Pohdin ostanko vai enkö osta, jos ei toimikkaan kuten lupaa.. Nyt tosin tekis mieli testata.. pitää vissiin ostaa ja kokeilla :D.
 
suosittelen
vinkkinä tosi hyvä ja edullinen kosmetiikkakauppa netissä: feelunique.com (muuta hinnat euroiksi sivun yläkulmasta). Siellä on VAIKKA MITÄ, kirjaimellisesti ja halvalla, verrattuna Suomen hintoihin. Postikuluja ei tule ja toimitus kesti viimeks 4 päivää. Esim. Lancomen Hypnose -ripsari maksaa täällä 33e, mutta nettikaupassa 18e!! Eli muutaman euron enemmän, kuin perus markettiripsarit. Tosin viimeks en ainakaan nähny, et valikoimis olis ollu vedenkestävää ripsaria, ni en ostanut. Itse ostan kyseisestä nettikaupasta lähes kaiken ja säästynyt jo satasia..
 
ms
Mulla ei ainakaan toi Maybellinen Define-a-lash tee paakkuja, tulee tosi ohuesti ripsiin. Taipumisesta en osaa sanoa, kun ei ole tarvetta taivutella ripsiä. Tulee ohuesti ja sitä on vedenkestävänäkin.
 
maisa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun taivuttaa ripset niin tavallisella maskaralla ripset laskeutuu heti, mut vedenkestävällä ripsarilla ripset pysyy kaarevina. ootteko huomannu tämän?

toi kanebon 38 on kyllä hyvää, mut ei pidä mun ripsiä kaarevina vaan ne suoristuu heti :( siks pitäs ettii joku muu vedenkestävä.

nyt on ollu joku nivea mut on tosi paakkune ripsari.
se suoristuminen johtuu siitä, että normi ripsari kuivuu hitaammin ja ripset märkänä suoristuu. vedenkestävä kuivuu nopeesti ja ripset "jämähtää" kaareviksi. se kanebon ei passanut mukaan tönkkösuorille ripsille
 
Hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Macfactorin False lash effect on äärettömän hyvä!! Ei tosiaankaan varise, tulee nätti kerros ja toinenkin, on maailman paras :heart:
Mä vannon kans tän nimeen. Mulla varisee ripsari aina alaluomiin ja se ei oo nättiä. Tää ripsari on ainoo mikä kestää, eikä varise! :) Ja tekee ripsistä todella kauniit! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kaikki tekee ripset paakkusiks.. mikään ei jätä kevyttä kerrosta..
Tää Lancomen 38 ripsari ei ole täysin vedenkestävä, mutta vaatii siis sen 38 asteen ennenkuin irtoaa.
Se ei jää paakkuihin vaan hoitaa ja kasvattaa ripsiä sekä levittyy tosi kauniisti ja tasaisesti. Sekä on riittoisa.

Ja jos ostat osta pienellä harjalla oleva.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kaikki tekee ripset paakkusiks.. mikään ei jätä kevyttä kerrosta..
Tää Lancomen 38 ripsari ei ole täysin vedenkestävä, mutta vaatii siis sen 38 asteen ennenkuin irtoaa.
Se ei jää paakkuihin vaan hoitaa ja kasvattaa ripsiä sekä levittyy tosi kauniisti ja tasaisesti. Sekä on riittoisa.

Ja jos ostat osta pienellä harjalla oleva.
Siis Kanebo 38 :) Aamu ;(
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun taivuttaa ripset niin tavallisella maskaralla ripset laskeutuu heti, mut vedenkestävällä ripsarilla ripset pysyy kaarevina. ootteko huomannu tämän?

toi kanebon 38 on kyllä hyvää, mut ei pidä mun ripsiä kaarevina vaan ne suoristuu heti :( siks pitäs ettii joku muu vedenkestävä.

nyt on ollu joku nivea mut on tosi paakkune ripsari.
Ootko kokeillu molempia kanebon 38:ja? On tavan ripsari ja sit pidentävä/tuuheuttava.
 

Yhteistyössä