paras terveysside?

• Viestiketjun aloittaja dienaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vuokkosten hengittävä ja luonnonmukainen Bio sarja. Löytyy normaalina ja longina, molemmissa siivekkeet. Pidempää mallia ei ole joka kaupassa. Phs:t myös hyviä ja hiostamattomia.

"vieras"
Tuo edellinen. Natracarella ym.on myös vastaavia, mutta ovat kalliimpia. En voi sietää muovisen tuntuisia siteitä tai pikkuhousunsuojia. Alkavat keinomateriaaliensa vuoksi myös haisemaan.

"vieras"
minä vannon rainbown ohuen yösiteen nimeen, toimiin mulla joka saan heti muitten siteitten liimoista tai muoveista tms. ärsytystä alapäähän, imee tarpeeksi tehokkaasti, on suht edullinen ja kertakaikkisesti vaan paran :)

avovaimo käyttää
Avovaimoni käyttää kestositeitä, ovat kuulemma todella pehmeitä ja mukavia. :) Myös Lidlin halvat siteet ovat parempia kuin kalliit (Alwaysit sun muut).

Kestositeet ovat ainakin meidän taloudessamme olleet hintansa väärti. Helppo pestä aina kuukautisten jälkeen 90 asteessa. Ja ovat hygieenisempiä ja hajuttomampia kuin kertakäyttösiteet jota ennen käytti.

yikes
Minäkin suosin rainbow pitkiä siivellisiä- tai yösiteitä. Ovat jämäkämpiä kuin allwaysit, niissä on parempi liimapinta kuin esim. Libresseissä tai vuokkosissa, jotenkin sellasia napakoita, ei falskaa herkästi reunoilta ja pysyy paikallaan, hintakin on kohdallaan.

"vieras"
Suosittelen runsasvuotoisille kaksien alkkarien kikkaa yöksi ja pahimmiksi vuotopäiviksi eli parit puuvillapikkarit päällekkäin. Ohivuotoja tulee vähemmän, kun side pysyy paikallaan. On "jämäkämpi" olo.

"viiraska"
Minä puolestani tykkään vanhanaikaisista, paksuista siteistä. Ne pysyvät kunnolla paikoillaan ja myös tunnen, että ne pysyvät ;) Imukyky on myös ohutsiteitä parempi.

Yleensä käytän kuukuppia ja kankaista kestosidettä varmistamassa, kangas on huomattavasti paperia miellyttävämpi materiaali.

"vaimo"
Alkuperäinen kirjoittaja avovaimo käyttää;28765990:
Avovaimoni käyttää kestositeitä, ovat kuulemma todella pehmeitä ja mukavia. :) Myös Lidlin halvat siteet ovat parempia kuin kalliit (Alwaysit sun muut).

Kestositeet ovat ainakin meidän taloudessamme olleet hintansa väärti. Helppo pestä aina kuukautisten jälkeen 90 asteessa. Ja ovat hygieenisempiä ja hajuttomampia kuin kertakäyttösiteet jota ennen käytti.
Just samaa mieltä kestoista,ehdottomasti parhaita! Töissä tosin hankalia,eli töissä kertiksiä,vaikka inhottavilta tuntuvatkin.

(mun mies ei varmaan ois osannut sanoa mun sidehommista yhtikäsmitään :D)

Yhteistyössä