paras tapa laihduttaa raskauskilot ja 10 sitä edeltävää liikakiloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja norsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

norsu

Vieras
painoindeksi ennen odotusta oli 27 ja varsinaista ylipainoa siis 7kg. nuo raskauskilot varmasti lähtee nopsaan,niitä kertyi vain 10kg ja uskon että synnärille jää suurin osa. imetyshän kuluttaa kaloreita huimasti,jopa 700kcal vuorokaudessa.
tiedän ettei imetysaikana kannata jättää syömättä eikä kovin rajusti laihduttaa,jätän siis painonvartijat ainakin väliin. jos pysrin syömään 2000kcal vuorokaudessa ja liikkumaan tunnin päivässä joka kuluttaisi n.300kcal niin onko se liikaa? vajettahan tulisi aikapaljon kun imetys -700 ja liikunta -300
periaatteessa siis pärjäisin 1000kcal. oikeeta vajetta en tiedä kun en osaa arvioida omaa peruskulutustani.
liikunta kuitenkin on hyvästä. pitäiskö syödä enemän? rakastan terveellistä ruokaa,opettelin siihen raskausaikana (toki oon sortunu välillä herkkuihin) joten aikapaljon saa syödä jo tohon 2000kcal.

Joo, kyllä tuo karppaus on helpoin tapa.
Mies laihdutti sillä nopeasti ja pysyvästi. Mua vaan nyppi se ainainen munan haju himassa :x

Itsekin sitä kokeillut pari kertaa mutta liian haastavaa kun en syö lihaa tai kanaa.

mä en pysty syömään rasvaa niin kovasti. valitettavasti. oon tuota kyllä kokeillut,ja paino putosi,mutta en pystyny syömään sallittuja ruokia. en oikein kyllä normaalistikaan käytä hiilareita ruokiavaliossani,paitsi hyviä sellaisia. joten ehkä olen jonkin asteinen karppaaja. hiilareita oon syönyt n.100g päivässä. rasvaa mulla menee vähän,sitä pitäis opetella käyttään enemän. hyvää rasvaa nimenomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Lisää liikuntaa, vähemmän herkkuja! Vanha totuus pätee parhaiten ja sillä saa pysyvimmät tulokset...

tämä tiedossa. mutta mietin että pitääkö mun väkisin syödä hieman enemän kun imetän sillon samaan aikaan. ettei maidontulo kärsi missään nimessä,sitä en halua.

Yhteistyössä