Paras tapa hinnoitella vaatteet kirpparille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten laitatte hinnat vaatteisiin kiinni jos ei ole kirpparin omia hintalappuja? Eli siis saa tehdä itse hintalaput niin mikähän olis paras tapa laittaa laput kiinni et ne kans pysyis sit kunnolla?

[QUOTE="vieras";22129476]Miten laitatte hinnat vaatteisiin kiinni jos ei ole kirpparin omia hintalappuja? Eli siis saa tehdä itse hintalaput niin mikähän olis paras tapa laittaa laput kiinni et ne kans pysyis sit kunnolla?[/QUOTE]

Mä oon viime vuodet laittanut villalangalla, eli villalangan loppuja, parsinneula, vedän pesulappujen/kokolappujen siitä kankaasta muodostuvasta silmukasta läpi, tai jos ei oo 2-puoleinen lappu, niin vedän pesulapusta läpi. Sitten lapusta läpi 2 paikkaa, ja lanka poikki + solmu, vedän lapun näkösälle.

Jos ei oo kirpparin omia lappuja, niin saahan ne matkittua jollekin tyhjälle paperille, eli pöytänumero, tuote + koko, hinta.

Ei ole ikinä irronnut.

Käytännössä ilmaista ja vaikka ei olisikaan langanloppuja, niin hyvin edullista ostaa 1 halpa lankakerä.

Kaikkein paras hintalappu, mihin olen kirpparilla törmännyt, oli vähän paksumpaa paperia ja se oli kiinnitetty vaatteen pesulappuun paksulla langalla. Kauhean työlästä, mutta eipä ainakaan kukaan vaihtanut lappuja halvempaan.

Jotkut laittavat nuppineulalla, mutta nämä pistelevät ikävästi, jäävät toisiin vaatteisiin kiinni ja saattavat jättää reiän.

Otapa selvää, kuinka myyjä (jos et itse ole myymässä) poistaa hintalapun. Minä ostin kerran vaatteita, joista myyjä riuhtaisi hintalaput pois. Niissä oli semmoinen ammuttava muovijuttu, mitä kauppoissakin on, lähes kaikkiin vaatteisiin jäi parin millin reikä ja huomasinkin ne vasta kotona.
Lanka voi jättää myös reiän, jos lappu riuhtaistaan varomattomasti irti.

Monet käyttävät maalarinteippiä, mutta ne saattavat irrota.

Kaikkein paras hintalappu, mihin olen kirpparilla törmännyt, oli vähän paksumpaa paperia ja se oli kiinnitetty vaatteen pesulappuun paksulla langalla. Kauhean työlästä, mutta eipä ainakaan kukaan vaihtanut lappuja halvempaan.

Ei siinä niin kova vaiva ole, teen tv:tä katsoessa ja se on vaarattomampaa kuin nuppineulatouhu :). Mun laput on pakko leikata, ei saa vetämättä poikki.

Eli just noin, kuinka Kirppistelijä oli tehnyt.

Jos vielä lajittelet vaatteet siististi ja laitat mainokseksi: "80cm bodyja" tai "Pikkuviallisia vaatteita edullisesti", niin asiakkaat löytävät paremmin etsimänsä tai jos on pikkutahraista vaatetta, niin eivät heti pelästy ja ohita paikkaa, jos olet ne selkeästi eritellyt.

Liian täyteen ahdettuja paikkoja ei varmaan kukaan jaksa katsoa, varsinkaan jos niitä ei ole yhtään lajiteltu esim. koreihin.