Paras raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raskaanako?:
Ajattelin netistä tilata pari raskaustestiä? Mistä? Kannattaako, vai kannattaako hakea apteekista?
Olen käyttänyt kotitesti.fi -firman myymiä Sofi-testiliuskoja niin ovistesteinä kuin raskaustesteinä ja olen äärettömän tyytyväinen. Ja raskaana! ;)

No jos oot raskaana, niin kyllä sen näyttää testi kuin testi. Itse menin apteekkiin aikoinaan ja ostin halvimman mikä löytyi ja hyvin näkyi kirkkaasti kaksi viivaa.

Itsellä Sofi One Step näyttti tosi hailakkaa viivaa samana päivänä ku menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitten suraavana päivänä ostin onni-testin. Näytti yhtä hailakkaa. Kolmantena pvänä oli käytössä digimittari ja näytti raskaana1-2. Tesasin sittten myös kasettimallista samana päivänä mikä näytti vahvan viivan, mutta sofi ja onni ei näyttänyt kuin sitä haamuviivaa edellenkään. Varmin on se digi niin ei tarvitse arvuutella ja tarkkuuskin on 25iu joten ei ole niin herkkä et näyttäisi välttämättä kemiallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, eikö tuo digitaalinen ole se jota voi käyttää aina uudestaan ja uudestaan? :)

Ei samaa testiä voi käyttää uudestaan ja uudestaan..Digitaalisesta pitää ottaa tuloksen tultua patteri pois.

Digi ovistestit on se missä voi samalla mittarilla testata useamman kerran, mut siihen vaihdetaan se testiluiska aina joka kerralla uusi.
Miksi patterit pitää ottaa pois tuloksen tultua?