Paras puhelin ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laita omasi pinoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
samsung-z400.jpg

samsung z-400, kestävin kaikista, vanhanaikainen älypuhelin :D on tippunu nosturista, lentäny asfaltille jne. ja silti kestää. Toi on ollu mulla nyt 5-vuotta ja akku kestää edelleen 4 päivää. Tää mulla on työpuhelimena.

Muutoin mulla on käytössä htc desire, mut ei se niin hyvä oo...

Samsung Galaxy Xcover, miehellä ei puhelimet meinaa kestää. Pähkäiltiin nokian ja samsungin välillä (ennen ollut aina nokia) päädyttiin samsungiin eikä ole mies katunut. On jopa uinut betonimassassa ja sen jälkeen painevesiletkulla pesty ja edelleen puhelin toimii moitteettomasti. Monet hänen kaverit ovat vaihtaneet nokiansa (kosketusnäytön) kyseiseen puhelimeen. Itse tosin liputan vieläkin nokian puolesta :)

124838317270.jpg

Ehdottomasti paras puhelin ikinä! Ikävä kyllä oli pakko vaihtaa kun ei toiminu enää tässä "uudessa" 2 taajuus verkossa :( Tippui järven pohjaan, mmonesti asfaltille jne. ja toimi kun tauti ja mikä parasta: ei yhtäkään ylimääräistä ominaisuutta!

[QUOTE="marianne";27286786]Samsung Galaxy Xcover, miehellä ei puhelimet meinaa kestää. Pähkäiltiin nokian ja samsungin välillä (ennen ollut aina nokia) päädyttiin samsungiin eikä ole mies katunut. On jopa uinut betonimassassa ja sen jälkeen painevesiletkulla pesty ja edelleen puhelin toimii moitteettomasti. Monet hänen kaverit ovat vaihtaneet nokiansa (kosketusnäytön) kyseiseen puhelimeen. Itse tosin liputan vieläkin nokian puolesta :)[/QUOTE]

Repesin ääneen :laugh:

Yhteistyössä