V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jak:elä hyvä ihminen laita riisiä porkkanalaatikkoon, ei sitä syö susikaan
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Varaa pari desiä riisipuuroa ja kilo valmista porkkanasosetta. Valuta sosetta hetki, yhdistä soseeseen riisipuuro, pari kananmunaa, tippa siirappia ja laita vuokiin. Ripota päälle perinteisesti korppujauhoja ja voinokareita, ja paista uunissa 175 vajaa tunti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jak:elä hyvä ihminen laita riisiä porkkanalaatikkoon, ei sitä syö susikaan
Mitäs sitten? En mä sinne perunaakaan laita.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Varaa pari desiä riisipuuroa ja kilo valmista porkkanasosetta. Valuta sosetta hetki, yhdistä soseeseen riisipuuro, pari kananmunaa, tippa siirappia ja laita vuokiin. Ripota päälle perinteisesti korppujauhoja ja voinokareita, ja paista uunissa 175 vajaa tunti.
Mä laitan lisäksi pikkusen valkopippuria ja puuroa reilummin tuohon porkkanasose määrään.
Alkuperäinen kirjoittaja jak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jak:elä hyvä ihminen laita riisiä porkkanalaatikkoon, ei sitä syö susikaan
pelkkää porkkanaa, tulee paljon parempaa. Riisi pilaa koko sotkun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jak:elä hyvä ihminen laita riisiä porkkanalaatikkoon, ei sitä syö susikaan
pelkkää porkkanaa, tulee paljon parempaa. Riisi pilaa koko sotkun
Siis silleen lanttulaatikon tapaan, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Paras ohje on suvi-lanttusose-pussin kyljessä.Eli samaa ohjetta käytän lanttu- ja porkkanalaatikon tekoon, meillä tykätään myös ilman riisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Minun mielestä taas porkkanalaatikkoon ehdottomasti kuuluu se riisi ja nimenomaan riisiPUURO![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Minun mielestä taas porkkanalaatikkoon ehdottomasti kuuluu se riisi ja nimenomaan riisiPUURO![]()
tuo kuulostaa enempi riisiporkkanapuurolta, entä porkkanalaatikolta.
Alkuperäinen kirjoittaja kaupasta:saarioisten äitien tekemä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Paras ohje on suvi-lanttusose-pussin kyljessä.Eli samaa ohjetta käytän lanttu- ja porkkanalaatikon tekoon, meillä tykätään myös ilman riisiä.
voitkolaittaa ohjeen tänne, ku ajattelin tehdä tuoreista porkkanoista sen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:1kg porkkanoita (kun keitetty niin vähän voita sekaan)
1,5 dl korppujauhoja
1 muna
1tl suolaa
1-2rkl siirappia
max 0.5tl valkopippuria (pitää olla varovainen, maku vahvistuu uunissa)
pinnalle korppujauhoja ja voinokareita
100c noin 4h