Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä tykkään ihan perinteisestä kinkku-ananas-paprika-pitsasta. Mutta jos kotona teen, niin kinkun pitää ehdottomasti olla Korpelan kinkkusuikaleita, mikään muu ei kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä tykkään ihan perinteisestä kinkku-ananas-paprika-pitsasta. Mutta jos kotona teen, niin kinkun pitää ehdottomasti olla Korpelan kinkkusuikaleita, mikään muu ei kelpaa.
just mietin et jos kinkkupitsaa teette niin mitä kinkkua..valmista suikaletta vai itse pilkottua jostain isommasta "köntistä"
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä tykkään ihan perinteisestä kinkku-ananas-paprika-pitsasta. Mutta jos kotona teen, niin kinkun pitää ehdottomasti olla Korpelan kinkkusuikaleita, mikään muu ei kelpaa.
just mietin et jos kinkkupitsaa teette niin mitä kinkkua..valmista suikaletta vai itse pilkottua jostain isommasta "köntistä"
Toi kinkkusuikale on just parasta. Se on sellaista ihan ohutta ja ihan sairaan hyvää![]()
![]()