Paras pitsatäyte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinkwawe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään ihan perinteisestä kinkku-ananas-paprika-pitsasta. Mutta jos kotona teen, niin kinkun pitää ehdottomasti olla Korpelan kinkkusuikaleita, mikään muu ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä tykkään ihan perinteisestä kinkku-ananas-paprika-pitsasta. Mutta jos kotona teen, niin kinkun pitää ehdottomasti olla Korpelan kinkkusuikaleita, mikään muu ei kelpaa.

just mietin et jos kinkkupitsaa teette niin mitä kinkkua..valmista suikaletta vai itse pilkottua jostain isommasta "köntistä"

Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:

just mietin et jos kinkkupitsaa teette niin mitä kinkkua..valmista suikaletta vai itse pilkottua jostain isommasta "köntistä"

Toi kinkkusuikale on just parasta. Se on sellaista ihan ohutta ja ihan sairaan hyvää :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:

Toi kinkkusuikale on just parasta. Se on sellaista ihan ohutta ja ihan sairaan hyvää :p :p

Taidan ostaa tänään tota ja kokeilla ..jos laittais vaikka mozzarella juustoa ..oiskohan hyvää..ja ananasta

Rossossa on joskus aikoinaan ollut BBQ Chicken Pizza (voi olla vieläkin) Taivaallisen hyvää :p Sitä ollaan sitten kotonakin tehty. Barbeque kastiketta pohjalle, kanaa, ananasta?, aurajuustoa. Eipäs muuten ollakkaan patiin vuoteen tehty...Täytyykin tehdä!!!!

Yhteistyössä