Paras on takaapäin pano tuntee kuin kulli menee syvälleTakaapäin pano on mun juttuni siinä kun vaimo on reilusti perä pystyssä saa kunnolla pana pohjaan asti ja kokea miten antelias pimpppi on vastaan ottaman takaapäin panon.
Olisi varmaan tosi seksikästä kun saisi panna takaapäin edellä mainittua isoa pyllypystyssä olevaa pimppiä, kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta, mutta ihana kokemus varmaan kirjoittajalta kun jakaa kokemustaan meille muille.En tiedä mikä on paras asento, mutta kyllä se on tosi nautinnollista kun 46 numeron perä on pystyssä ja saa katsoa mahtavaa perää samalla kun panee takaapäin oikein antaumuksellla pitkään ja pohjaan asti kunnes voimakas ja runsas siemensyöksy voimalla purkautuu syvälle pimppiin.
Meillä on pantu joka asennossa, takaapäinpano on varmaan hyvä, kun vaimo ei ole moittinut vaan ollut tyytyväinen. Itse olen nauttinut suunnattomasti kun saa ajan kanssa pannna vaimon pimppiä takaapäin, kun pitää pieniä taukoja pääsee nauttimaan pidempään panon ihanuudesta, vaimon seksi tarpeetkin tulee runsain mitoin tyydytettyä, kun hän pylly pystyssä tarjoaa pimppiä. Tässä asennossa saamme molemmat nauttia hyvästä seksistä.En tiedä mikä on paras asento, mutta kyllä se on tosi nautinnollista kun 46 numeron perä on pystyssä ja saa katsoa mahtavaa perää samalla kun panee takaapäin oikein antaumuksellla pitkään ja pohjaan asti kunnes voimakas ja runsas siemensyöksy voimalla purkautuu syvälle pimppiin.
Vaimo tykkää ja tarjoaa itseään aina ensin takaapäin myös vieraille. Parasta kaikistaMissä asennossa nautit eniten panosta mies että nainen?
Kerran oli kaveri mukana. Rouva meni nelinkontin kaverin alkaessa ottamaan rouvaa ja jatkui muissakin varaatioissa. Myöhemmin hän kertoi varmistaakseen saadakseen takaapäin, jos kaverilta tulee liian nopeasti eli on rouvan suosikki.Vaimo tykkää ja tarjoaa itseään aina ensin takaapäin myös vieraille. Parasta kaikista