Paras panoasento?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä pano
Esileikin jälkeen käyn miehen päälle siinä voin ja saan omaan tahtiin rytmikkäästi panna miten vain parhaalta tuntuu siinä klitoris saa hyvän kosketuksen ja laukeeminen on nautinnollinen, sen jälkeen mies saa panna miten parhaaksi kokee niin pitkään kuin haluaa, parhaan orkasmin koen kuitenkin sormi seksissä tunne on tosi huumaava, eikä me olla enää mitään aloittelioita lapset on jo aikaa lentäneet pesästä pois.
 
Asentoja
Miehenä koen myös siinä suurta nautintoa kun vaimo on päällä ja saa nähdä kun D kupin tissit panemisen tahdissa tanssii, välillä nännejä imemällä tuo lisä tunnetta kunnes vaimo laukee ja osat vaihtuu ja saan panna takaapäin siihen asti kun laukeen siemensyöksyyn, tässä tuli pari hyvää pano asentoa.
 
Seisonta pano
Takaapäin pano seisaalta siten, että vaimo nojaa etukumarassa sänkyä vasten pylly pystyssä ja ottaa siinä puoli kumarassa panon vastaan kunnes laukee ja siemenneste syöksyy voimalla pimpsaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En tiedä mikä on paras asento, mutta kyllä se on tosi nautinnollista kun 46 numeron perä on pystyssä ja saa katsoa mahtavaa perää samalla kun panee takaapäin oikein antaumuksellla pitkään ja pohjaan asti kunnes voimakas ja runsas siemensyöksy voimalla purkautuu syvälle pimppiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En tiedä mikä on paras asento, mutta kyllä se on tosi nautinnollista kun 46 numeron perä on pystyssä ja saa katsoa mahtavaa perää samalla kun panee takaapäin oikein antaumuksellla pitkään ja pohjaan asti kunnes voimakas ja runsas siemensyöksy voimalla purkautuu syvälle pimppiin.
Olisi varmaan tosi seksikästä kun saisi panna takaapäin edellä mainittua isoa pyllypystyssä olevaa pimppiä, kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta, mutta ihana kokemus varmaan kirjoittajalta kun jakaa kokemustaan meille muille.
 
vierailija
parhaalta tuntuu kun ensin on nuoltu hyvin ja kertaalleen orgasmi saatu ja käännyn sängyn laidalle, takamus pystyssä, jalat yhdessä ja mies seisaalteen yhtyy takaapäin..... ai että. Tuntuu mies tykkäävän näkemästään, saattaa nuolla/hieroa hetken myös ennenkuin uppoaa minuun
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En tiedä mikä on paras asento, mutta kyllä se on tosi nautinnollista kun 46 numeron perä on pystyssä ja saa katsoa mahtavaa perää samalla kun panee takaapäin oikein antaumuksellla pitkään ja pohjaan asti kunnes voimakas ja runsas siemensyöksy voimalla purkautuu syvälle pimppiin.
Meillä on pantu joka asennossa, takaapäinpano on varmaan hyvä, kun vaimo ei ole moittinut vaan ollut tyytyväinen. Itse olen nauttinut suunnattomasti kun saa ajan kanssa pannna vaimon pimppiä takaapäin, kun pitää pieniä taukoja pääsee nauttimaan pidempään panon ihanuudesta, vaimon seksi tarpeetkin tulee runsain mitoin tyydytettyä, kun hän pylly pystyssä tarjoaa pimppiä. Tässä asennossa saamme molemmat nauttia hyvästä seksistä.
 
vierailija
Mä oon poikakaverin kans useimmiten niin et se on selällään ja mä ratsastan. Ihana katsella sen kasvoja kun se nauttii. Oon reidet auki kyykyssä tai sit polvillaan. Välillä hitaasti tai "rynkyttäen" ja pystyy asennolla muuttamaan klitoriksen kosketusta.
 

Yhteistyössä