Paras naisen poseerausasento

• Viestiketjun aloittaja iihanaa...
  • Ensimmäinen viesti
iihanaa...
laittakaapa mikä on teistä paras naisen poseerausasento.

Itse kaunein ja kiihottavin on se kun nainen on nelkinkontin pylly oikein pystyssä ja selkä kaaressa tai alhaalla, jalat levällään ja kasvot kohti kiimainen katse silmillä. Se näky aukiolevine jalkoväleineen ja pakaroineen joiden välistä paistaa lohenpunainen ykkönen ja pienempi kakkonen on kyllä kauneinta maailmassa. Siinä ei ajatuksessa ole mitään muuta kuin rummuttaa kalulla vähän aikaa pakaroita, sohia sitten hieman häpyhuulilla ja tunkeuta joko ykköseen tai kakkoseen ja lykkiä elämän innolla.

realisti-insinööri
Alkuperäinen kirjoittaja iihanaa...:
laittakaapa mikä on teistä paras naisen poseerausasento.

Itse kaunein ja kiihottavin on se kun nainen on nelkinkontin pylly oikein pystyssä ja selkä kaaressa tai alhaalla, jalat levällään ja kasvot kohti kiimainen katse silmillä. Se näky aukiolevine jalkoväleineen ja pakaroineen joiden välistä paistaa lohenpunainen ykkönen ja pienempi kakkonen on kyllä kauneinta maailmassa. Siinä ei ajatuksessa ole mitään muuta kuin rummuttaa kalulla vähän aikaa pakaroita, sohia sitten hieman häpyhuulilla ja tunkeuta joko ykköseen tai kakkoseen ja lykkiä elämän innolla.
"...kasvot kohti kiimainen katse jne.." " aukiolevine jalkoväleineen ja pakaroineen jne"
Minua kiinnostaa tämä ihan noin käytännön kannalta.
Miten ne "kasvot kohti" ( kohti sinua, vai mitä?) näkyvät samaan aikaan sen lohenpunaisen ykkösen ja kakkosen kanssa.
Voisitko hieman spesifioida argumenttiasi?
Tietysti, jos pää kääntyy 180 astetta se on hyvinkin mahdollista. Harvalta tälläinen onnistuu, murtamatta niskaa, ( seuraa vakava vammautuminen, ellei peräti menehtyminen ).
Sen jälkeen katse ei liene enää järin kiimainen, eikä selkä enää ole kaaressa. Pyllynkään en usko olevan pystyssä neliraaja halvauksen jälkeen.
Väännäppä insinöörille rautalangasta. Kiinnostavaa silti!
Ihan ominkin silmin tämän

Yhteistyössä