Paras marketin hiusväri?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lila
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Henna - halpa, hyvä, ei kuluta hiuksia.. Mutta ei sovi kaikille, koska vaatii vähän vaivannäköä.
Tämän meinasin minäkin juuri sanoa. Mutta tuosta vaivannäöstä...Itse en koe sitä kovin vaivalloiseksi, sotku päähän vaan, suihkumyssy ja pipo päälle, muutama tunti hiippailua ne päässä, sitten pesulle, ja VOT!
 
hypoallerginen
minäkin tyhmyyksissäni luulin, että voin käyttää hennaa (=luonnontuotetta)?? turvallisesti. Lääkärireissuhan siitäkin sitten tuli;(
Harmittaa, kun ei voi laittaa kuin sävyjä enää. Minusta se liven sävy xxl oli todella hyvä. harmi, kun sitä ei ole saatavilla suomesta nykyään. Jos jollain on vinkkiä hyvästä sävytteestä, otan mielelläni vastaan.
 
Värjään yleensä punaisella ja sillä ei tuppaa oikeen mitkään värit pysymään pitkään, mutta noin yleisesti voisin sanoa että todennut Loreal Preferencen ja Swartzkopfin Liven parhaimmiksi. Livestä tulee todella kirkas ja hyvä sävy, mutta ei ehkä kestä ihan yhtä pitkään yhtä hyvänä kuin Preference, mutta edullisemmuutensa takia useammin tulee Liveä käytettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Värjään yleensä punaisella ja sillä ei tuppaa oikeen mitkään värit pysymään pitkään, mutta noin yleisesti voisin sanoa että todennut Loreal Preferencen ja Swartzkopfin Liven parhaimmiksi. Livestä tulee todella kirkas ja hyvä sävy, mutta ei ehkä kestä ihan yhtä pitkään yhtä hyvänä kuin Preference, mutta edullisemmuutensa takia useammin tulee Liveä käytettyä.
Peesi!
Mä myös punasella (ja sen eri sävyillä ) värjään, ja noi on todettu hyväks.

 
Naturigin hiusväriä
En ehkä itse olis sitä ihan heti kaupasta ottanut, koska pakkaus on minulle aika neutraalin värinen:) Kun olen hopottaat sivustossa mukaana testailemassa uuttuksia, niin kohale osui Naturigin hiusväri testikampanjaa! Otin itselle mustan hiusvärin! Väri on niin luonnollista kun tietysti hiusväri ylipäätä voi olla, ei siis toki mitä luomua:) Lopputlos oli sopivasti musta ja kiiltävä! Hiusväriä ei jäänyt kovin paljon pesun jälkeen pyyhkesen, eikä aamulla tyynyn!!! Ja ihosta se meni heti pesemälä ois!
 

Yhteistyössä