Paras mahdollisimman hyvälle tuoksua ruskettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Chelsea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Chelsea"

Vieras
Onko kokemusta? Olen kokeillut Nivean rusketusvoidetta, aikamoinen löyhkä jää ihoon. Ainahan ne kuulema haisee sille omalle ruskettavalle aineelleen, mutta olisiko vinkkejä parhaasta voiteesta/suihkeesta? Ihoni palaa helposti, ja tällatavalla saisi väriä pintaan. Rusketussuihku vaihtoehtoon tutustuin, mutta se on kuitenkin aika lyhyt lysti verrattuna jos löytyisi joku voide/suihke. Vai psysyisikö rusketussuihkutuksen väri miten hyvin yllä, jos sitä tehostaa välillä voiteella?

Olen käyttänyt useita erilaisia ruskettavia ja kaikissa on se haju.. Miten solarium? Itse otan aina keväällä sellasen ns. kuurin.. kuukauden aikana käyn kerran tai kahdesti viikossa :)

Solariumia ei kuulema suositella jos iho palaa herkästi. :/ Mietin kyllä sitäkin, ja luin että 3. kerran jälkeen alkaa tulokset näkyä. Eihän siinä ongelmaa muuten, mut iho tosiaan kärtsää ihan punases ja araksi aika helposti. :/ En tiedä sitten, kun kuitenkin vartti/puoli tuntia on nuo hoitokerrat. :p

Miten usein itse olet käynyt solauriumissa/miten kestää sävy? :) Mitä se puolivartalon solarisointi meinaa, että jalat ja kädet pelkästään vai? Ei kai kukaan halua väriä vaan navasta alaspäin? :D Itse kyllä ihan kokovartalolle haluan sävyä! :)

Täsmennystä hieman, solarium kun kuitenkin kiinnostaa. Osaavatpa ne siellä neuvoa, sopisiko se minulle.. Ei minulla ole pisamia kuitenkaan ihossa, mutta vaalea ja herkästi palava nahka on..

Yhteistyössä