Paras lounaspaikka Joensuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syömään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syömään

Vieras
Tänään tuli ajatus lähteä Joensuussa piipahtamaan ja lasten kanssa ollaan liikkeellä (kaksi alle kolme vuotiasta). Missä kannattaa käydä syömässä lounasta Joensuussa? Pieni leikkipaikka on plussaa, mutta ei välttämätön. En etsi halvinta vaan parhainta ja mielellään paikallinen yritys keskustassa/ sen tuntumassa. Niin ja ei mielellään sellaisessa paikassa minne kulku on portaita pitkin (tuplamatkarattaat mukana).

Rossossa taitaa olla leikkipaikka, on ihan keskustassa ja katutasossa eli helppo mennä..ei-ketju-paikat on useimmiten aika ahtaita ja lasten kanssa hankalakulkuisia (esim. Kauppaneuvoksen kahvila, Hyve & Pahe jne.) joskin ehkä aikuiselle kivempia

Tiedän kyllä Rosson, mutta minua tympii heidän ruoat ja salaattipöytä. Viisi kertaa olen käynyt parin vuoden sisällä syömässä rossossa eri paikkakunnilla ja aina ruoka on ollut pettymys. Sillä just kyselen täältä vinkkiä kun haluaisin johonkin kotiruoka paikkaan, jossa on laadukkaat kasvisvaihtoehdot, mutta monesti taas pääseminen sinne on rattailla hankalaa ellei mahdotonta. Lapset ovat tottuneita ravintola-asiakkaita :D :D joten leikkipaikka ei ole välttämätön.

Ehdottomasti Kerubi. Lähiruokaa, luomulihaa, monipuolinen lounas. Minä käynyt 3v kaksosten kanssa eikä heistä edes veloitettu mitään. Itsetehdyt leivät, levitteet ja loistava salaattipöytä.
Kurkkaa kerubi.fi mitä lounaalla tänään tarjolla. Noutopöydässä yleensä yksi vaihtoehto ja loput tulevat keittiöstä.

Yhteistyössä