paras kuntosaliketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Mä en osaa päättää mihin kuntosalille nyt liittyisin.
Olis elixiaa,finnbodya jne.

onko kukaan käynyt koskaan malmin piukoissa paikoissa ? :whistle:
nettisivua saatika hinnastoa en löytänyt netistä.paikanpäälle pitäs emnnä käymään mutta en oo saanu aikaseksi.

jos oikein olen ymmärtäny niin elixia on kallein,saako rahalle vastinetta?
kokemuksia? :D

voi hitsi tuo aplico on vaan lohjalla :( houkuttelevan hintanen

tuo finnbody näytti ainakin sivujen perusteella hyvältä,osaatko sanoa kuinka paljon siellä ons e kuukausmaksu?
kun nettisivuilla oli vaan ei-jäsenten hinnat

Mä käyn Finnbodyssa ja tykkään paikasta.
Ennen kävin CMS:llä eikä siitäkään ole pahaa sanottavaa.

Finnbodylla voi vapaammin/helpommin käyttää ketjun kaikkia saleja, kun taas CMS:llä olisi aina pitänyt pyytää leima tms. sellaseen korttiin.

Nyt maksan 57 euroa kuussa, CMS oli 54 euroa/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä käyn Finnbodyssa ja tykkään paikasta.
Ennen kävin CMS:llä eikä siitäkään ole pahaa sanottavaa.

Finnbodylla voi vapaammin/helpommin käyttää ketjun kaikkia saleja, kun taas CMS:llä olisi aina pitänyt pyytää leima tms. sellaseen korttiin.

Nyt maksan 57 euroa kuussa, CMS oli 54 euroa/kk.

Muistaakseni täällä päin kkmaksu on 54?
Mut paikka on ehdottomasti paras!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
voi hitsi tuo aplico on vaan lohjalla :( houkuttelevan hintanen

tuo finnbody näytti ainakin sivujen perusteella hyvältä,osaatko sanoa kuinka paljon siellä ons e kuukausmaksu?
kun nettisivuilla oli vaan ei-jäsenten hinnat

Tuo Aplico kuuluu tuohon CMS ja on usealla paikkakunnalla. Heilla on hyvaa tuo travel pass, voi kayda muualla maailmassa tai muualla Suomessa heidan saleillaan

eli kuitenkin se kuukausmasku heiluu siinä 50-60euron hujakoilla..onko tuo jollain vuoden sopimuksella?

Mulla muistaakseni on kummatkin sopimukset ollu vuoden, ja sit vuoden jälkeen ne on vaan jatkunu ilman sen kummempia sopimusuusimisia.

oho,tässä malmin active kuntoclubilla maksaa kuukaus 47,90e :o
siellä ei kai ole niitä ryhmäliikunta tunteja jos ymmärsin oikein..pitää huomenna soitella noihin muihin ja kysellä.katsoo sitten mikä on paras.
sitten taas jos tuohon laittaa 10e enemmän rahaa ja saa ne ryhmäliikuntatunnit niin se ei oo paha hinta

oho,tässä malmin active kuntoclubilla maksaa kuukaus 47,90e :o
siellä ei kai ole niitä ryhmäliikunta tunteja jos ymmärsin oikein..pitää huomenna soitella noihin muihin ja kysellä.katsoo sitten mikä on paras.
sitten taas jos tuohon laittaa 10e enemmän rahaa ja saa ne ryhmäliikuntatunnit niin se ei oo paha hinta

Tuossa Aplicossa tykkaan heidan ryhmaliikuntatunneista. Viikossa taitaa heillakin olla yli 70 h erilaista ryhmaliikuntaa. Varmasti loytyy itselle se sopiva. Kuntosalille voi menna milloin vaan

malmin active kuntoklubilla huono maine, en suosittele.
uimahallilla melko halpaa, jumppaa monenlaista ja voi luottaa henkilökuntaan. jumpan jälkeen on myös ihana mennä saunaan ja uimaan, kun se kuuluu jumpan hintaan.

Noista mainituista ei mikään ole oikein kelvollinen, ehkäpä uusista 24/7 ja easyfit vois löytyä vaihtoehto pitkille ja sitoville sopimuksille. Noi on vielä kokeilematta.