Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Hyvä huomio. Myös paperisia sanomalehtiä kannattaa lukea.
HS Kuukausiliitteen elokuvaohjaaja Antti Jokinen-artikkeli säväytti.
Muistan, kun hänestä puhuttiin paljon vuosituhannen vaihteessa.
Hän on innostunut nykyään Kalevalasta.
Ehkä hän tekee yhteistyötä Miina Supisen kanssa, jonka kirjallisuusillassa kävin viime syksynä. Hänen kirjoja en ole vielä lukenut vaan vain Annan jatkokertomuksen yhden osan.

3.2.2023 aloitettu ketju, ja tinkaa tekee vakiopalstalaisille kertoa edes yksi kirja, jonka on lukenut.
Yle aamun kulttuurikeskustelussa tänään naiskriitikko iloitsee, kun näkee jonkun lukevan paperikirjaa yleisellä paikalla.
Sisareni suositteli minulle lukemaansa kirjaa. Tarkistin kirjan tiedot Helmetistä. Joku kirjoitti, että kirjassa on käännösvirheitä.
Ostan kirjan ruotsin kielisenä. Hinta on lähes puolet halvempi pehmeäkantisena käännöskirjaan verrattuna. Bestseller Ruotsissa.

3.2.2023 aloitettu ketju, ja tinkaa tekee vakiopalstalaisille kertoa edes yksi kirja, jonka on lukenut.
En ihmettele, kun seuraa millaista porukkaa täällä kirjoittelee. Nää setikset, omenansiementäjät ja kilttimiehet eivät ole lukuihmisiä tai millään tavalla sivistyneitä. Eikä nyt tarvitse repiä herneitä nenuun, se on vain minun mielipiteeni ja minulla on oikeus se kertoa.

En ihmettele, kun seuraa millaista porukkaa täällä kirjoittelee. Nää setikset, omenansiementäjät ja kilttimiehet eivät ole lukuihmisiä tai millään tavalla sivistyneitä. Eikä nyt tarvitse repiä herneitä nenuun, se on vain minun mielipiteeni ja minulla on oikeus se kertoa.
Kiitos kun kerroit!👍👏
Ystävällisin terveisin ”juoppo, lihava, vanha kamelin taluttajan matami”, joka puhuu rallienglantia, ja tykkää junan tuomana junttina Truben Kesäpullasta.
Lista olisi,kilometrien pituinen, mutta tässä viimeisimmät nimittelyt.

Yhteistyössä