Paras KANTOLIINA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
My baby nest. Aivan loistava koska ei tarvitse sitoa, mutta samat ominaisuudet kuin pitkässä liinassa. Helppo laittaa päälle ja lapsi on sinne näppärä pujottaa ja ottaa pois ja laittaa taas takaisin ilman että joutuu liinaa purkamaan. Helppo napata reissuun mukaan, ei vie tilaa niinpaljon kuin pitkäliina...En keksi mitään huonoa :D

Hug a bub on mulla ja aivan ihana. Tykkään enemmän noista trikoonliinoista. Ennen käytin haikarakehto (tai sinne suuntaan) joka myös trikoota, mutta paljon paksumpaa.

Lady-Bird: miten tuo my baby nest toimii käytännössä esim. vähän isommalla lapsella? Pystyykö kumartumaan ilman että pitää kiinni vauvasta?

Olkinalle: Kokemusta ei vielä ole, neiti on nyt viikkoa vajaan 4kk, hyin keikkuu etuperinkin menossa mukana ja ainakin vielä pystyy kumartelemaan, on siihen sitten se "smokkivyö" millä saa lisätukea kun lapsi kasvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Olkinalle: Kokemusta ei vielä ole, neiti on nyt viikkoa vajaan 4kk, hyin keikkuu etuperinkin menossa mukana ja ainakin vielä pystyy kumartelemaan, on siihen sitten se "smokkivyö" millä saa lisätukea kun lapsi kasvaa...

Ok. Sulla on sitten melkein yhtä vanha vauva kun meillä :heart:

Kuulostaa näppärältä. Mistä ostit ja mitä maksoi?

Meillä oli /on trikoolinana Me and Mama, siihen olin tyytyväinen. Tosin mun mielestä trikooliinassa käyttöikä on aika lyhyt, varsinkin jos on isokokoiset lapset. Mulla on molemmat olleet 10kg puolivuotiaina, jolloin olen siirtynyt kudottuun liinaan ihan kantomukavuuden vuoksi... kyllä trikoisella olisi vielä voinut kantaa, mutta minun mielestä lapsi tarvitsi jo tukevamman liinan. Kudotusta mulla on Amazonas Brasil. Siitä ei monet tykkää, minä ostin sen koska sain edullisesti ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen, tosin en ole mitään luksusliinoja kokeillutkaan;) Eniten meillä tällä hetkellä on käytössä Kozy carrier-neliöliina, joka on helppokäyttöinen ja tukeva. Rengasliinoista olen kokeillut Kangaa ja Zolowearia, en suosittele Kangaa!!! On huono, renkaat liian pienet, kangas ei liu´u joten on huono säätää. Zolo on ihan ok, muttei sekään mitenkään mahtava, paras regasliina on jonkun itsetekemä, kirppislöytö;)

Yhteistyössä