Paras juttu, joka todistaa (joidenkin) miesten olevan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rouva x

Vieras
ikuisia mammanpoikia!!!!

Pinotaanpa niitä!

Eräs hyvin hyvin korkean moraalin omaava mies on tosimammanpoika: Seurusteltuaan jonkun aikaa tyttöystävänsä kanssa mies ajatteli, että olisi kiva muuttaa yhteen tuon kauniin naisen kanssa. No, asiasta sovittiin ja he alkoivat etsimään sitä uutta, yhteistä kotia. Kun muuttopäivä lähestyi tämä kyseinen mies sai päähänsä keskustella eräistä intiimeistä kysymyksistä äitinsä kanssa.... Äidiltä kysyttiin muunmuassa tällainen kysymys: voinko tehdä tän naisen kanssa sängyssä mitä tahansa?

Arvatkaa muuttiko nainen tämän miehen kanssa yhteen? :)

Huom. miehen ikä lähenteli siloin 30 vuotta, jos sillä nyt on mitään merkitystä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:29 Mellu kirjoitti:
miksi ei muuttais ??
jos mies on muuten ihana ja sille naiselle just sopiva...
saahan siitä koulittua "miehen" :D

Eipä taitais tulla koulutuksesta mitään jos on 30 vuoteen asti tottunut kuvaannollisesti nukkumaan äitin kainalossa......

no mulla oli nuorempana oikee kovis poikaystävä, oikea orhi maineeltaan ja tappelija. petti ja hakkas mua, no mutta tiedätte mies tyypin.

no asuttiin yhdessä vuosi, ja sitten tuli ero ja muutin pois niin mies soitti ja sanoi että sen äiti oli soittanut sille ja sanonut ettei me saada erota kun se äiti oli just ostanut meille yhteisen pesukoneen(joka jäi miehelle, noin välihuomautukses) ja tää mies soitta sitten mulle ja sanoo että mun pitää soittaa sen äidille ja selittää miksi haluan jättää hänen kulta-poikansa.

kysyin sitten mieheltä että haluatko oikeesti että kerron sun äidille minkä takia en halua olla enää tässä suhteessa (pettämistä, hakkaamista, valehtelua yms), no mies oli hetken hiljaa ja sano että ei tarvii soittaa...

oli kai vaikee selitellä äidillensä miksen soittanut ja miksi lähdin, syyt sain varmaan minä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:32 Aniida kirjoitti:
no mulla oli nuorempana oikee kovis poikaystävä, oikea orhi maineeltaan ja tappelija. petti ja hakkas mua, no mutta tiedätte mies tyypin.

no asuttiin yhdessä vuosi, ja sitten tuli ero ja muutin pois niin mies soitti ja sanoi että sen äiti oli soittanut sille ja sanonut ettei me saada erota kun se äiti oli just ostanut meille yhteisen pesukoneen(joka jäi miehelle, noin välihuomautukses) ja tää mies soitta sitten mulle ja sanoo että mun pitää soittaa sen äidille ja selittää miksi haluan jättää hänen kulta-poikansa.

kysyin sitten mieheltä että haluatko oikeesti että kerron sun äidille minkä takia en halua olla enää tässä suhteessa (pettämistä, hakkaamista, valehtelua yms), no mies oli hetken hiljaa ja sano että ei tarvii soittaa...

oli kai vaikee selitellä äidillensä miksen soittanut ja miksi lähdin, syyt sain varmaan minä.

Näin jälkeenpäin ja ulkopuolisenahan se on helppo sanoa, että toisaalta olis voinut tehdä miehelle hyvää, jos äitinsä olisi saanut tietää todellisen syyn... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:29 Mellu kirjoitti:
miksi ei muuttais ??
jos mies on muuten ihana ja sille naiselle just sopiva...
saahan siitä koulittua "miehen" :D

Ei kuule saa kaikista edes koulittua, jotkut vaan ei älyä mitään. Nimim: kokemusta omaava.... \|O \|O :headwall: :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:33 rouva x kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:32 Aniida kirjoitti:

Näin jälkeenpäin ja ulkopuolisenahan se on helppo sanoa, että toisaalta olis voinut tehdä miehelle hyvää, jos äitinsä olisi saanut tietää todellisen syyn... :D

no täytyy myöntää että itsekkin jälkeenpäin harmittelin että miks en vaan soittanut. olin vaan niin pöyristynyt kaiken kokemani jälkeen yhdestä pesukoonesta ja äiditä, että en olis varmaan jaksanut tapella vastaan, sillä tää äiti kuitenkin olis puolustellu poikaansa viimeseen asti. tunsin sen suht koht hyvin. "meidän poijassa ei ole mitään vikaa, se on vaan vähän villi ja tempperamenttinen..."

Yhteistyössä