Paras joululaulujen esittäjä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepp";29219885]Loirista olen tykännyt aina, tykkään muutenkin. Suvi Teräsniska on uudemmista kolahtanut. Silti Loirin Tähti tähdistä kirkkain on se ykkönen.[/QUOTE]

Juuri sitä kuuntelin. On kyllä upea tulkinta.

Mä en voi sietää Loiria kyllä ollenkaan. No sillä oli joku uusi biisi joka kuulosti pikakuulemalla mielenkiintoiselta, että ehkä pitäisi kuunnella uudelleen.
Joululauluissa taipuisin noiden hevimiesten suuntaan, ketä niitä nyt onkaan lauleskellut, Kakko ja kumppanit.

Mä tykkään Viktor Klimenkosta, Susan Boylesta, Dean Martinista ja Alakärpistä.

Inhoan noita muokkailtuja joululauluja tyyliin hevi tai muu schaisse. Joululaulut perinteisinä minulle, kiitos!
Inhonväreitä aiheuttaa myös ne uudehkot, kaupalliset rallatukset tyyliin Sika, Petteri Punakuono ja Kulkuset.

Muita joululauluja en siedä ollenkaan, paitsi Raskasta Joulua, erityisesti JP Leppäluoto <3

Ootko tosissas? :O

Ei mitään hajua kuka toi Leppäluoto on, mutta viime viikolla koitin tunnelmoida ja kuunnella sydämeeni joulun teen-biisiä (jonkun muun kuin Loirin esittämänä...), enkä sitten löytänyt kuin Johanna Kurkelan ja tuon Leppäluodon duetoimana. Ihmettelen kyllä miten kyseinen mies voi olla musiikkialalla, noin alkeellisella laulutaidolla?! Jäi kyllä kappaleen kuunteleminen kesken ja meni ne fiiliksetkin, kun oli niin epävireistä raakuntaa.

[QUOTE="femin";29219971]Ootko tosissas? :O

Ei mitään hajua kuka toi Leppäluoto on, mutta viime viikolla koitin tunnelmoida ja kuunnella sydämeeni joulun teen-biisiä (jonkun muun kuin Loirin esittämänä...), enkä sitten löytänyt kuin Johanna Kurkelan ja tuon Leppäluodon duetoimana. Ihmettelen kyllä miten kyseinen mies voi olla musiikkialalla, noin alkeellisella laulutaidolla?! Jäi kyllä kappaleen kuunteleminen kesken ja meni ne fiiliksetkin, kun oli niin epävireistä raakuntaa.[/QUOTE]

https://www.youtube.com/watch?v=MbDyPAvlT9g

Eihän tuota jaksa edes 20 sekuntia kuunnella...

[QUOTE="femin";29219971]Ootko tosissas? :O

Ei mitään hajua kuka toi Leppäluoto on, mutta viime viikolla koitin tunnelmoida ja kuunnella sydämeeni joulun teen-biisiä (jonkun muun kuin Loirin esittämänä...), enkä sitten löytänyt kuin Johanna Kurkelan ja tuon Leppäluodon duetoimana. Ihmettelen kyllä miten kyseinen mies voi olla musiikkialalla, noin alkeellisella laulutaidolla?! Jäi kyllä kappaleen kuunteleminen kesken ja meni ne fiiliksetkin, kun oli niin epävireistä raakuntaa.[/QUOTE]

Voi kyllä, JP on miun lemppari artisteja. Tuon Kurkelan voi heittää huts hiiten miun puolesta. Mutta mielipiteensä kullakin, minä kun en muutenkaan välitä joululauluista, hyvin harvassa on ne mitkä iskee, ja juurikin niistä yksi on kyseisen Leppäluodon esittämä tonttu.

Makuasioita, makuasioita ;)

Yhteistyössä