Elli Karamelli
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo. Adoptiopiireissä joskus kuulee. ja paljon muita törkeitä. Mun yks kaveri kysys et "Miksette kiksauta ja tee omaa?" Aivan toi kiksauttaminen vastaakin alkuperäseen kysymykseen, siis kamala.En oo ikinä ennen kuullu. Kamala
toukka!!!mites ois "rakkauspakkaus"?
Tai "yksiön vuokralainen" (tätä yksi puolituttu käytti....)
Ihankuin se kusi ei tulis sieltä samasta paikasta, jolla nusautetaanMun mielestä on kamalaa, jos mies alkaa pohtimaan, et onko hänel vaan kusihätä vai seisooko oikeesti...
Olin melkein jo unohtanut...toukka!!!
Muokkaa otsikkoa.Olin melkein jo unohtanut...
Tästä ois pitäny tehdä yleisesti "maailman oksettavimmat ilmaisut yhtään millekään"- ketju.
sillon kun me odotettiin esikoista niin oli muotia puhua työnimestätoukka!!!
Minuakin ärsytti se käsite. Meidän esikoisen odotusaikaan 2002-2003 tuo oli äitiysneuvolan opaskirjoissakin.sillon kun me odotettiin esikoista niin oli muotia puhua työnimestä
se pisti tosissaan vanhaan aatamiin
Niinpä, voishan sitä vaiks käydä eka kusel ja sit alkaa peittoi heiluttelemaan tai pupuilemaan, jos haluu masuasukin. Tai jättää koko jörnimisen väliin ja hommata valmiinpaketinIhankuin se kusi ei tulis sieltä samasta paikasta, jolla nusautetaan
Kusivälineillähän me pupuillaan, you know.
Niin jää toukkavaihe väliin. jep jepNiinpä, voishan sitä vaiks käydä eka kusel ja sit alkaa peittoi heiluttelemaan tai pupuilemaan, jos haluu masuasukin. Tai jättää koko jörnimisen väliin ja hommata valmiinpaketin
aaaaargh!! :dniinpä, voishan sitä vaiks käydä eka kusel ja sit alkaa peittoi heiluttelemaan tai pupuilemaan, jos haluu masuasukin. Tai jättää koko jörnimisen väliin ja hommata valmiinpaketin
Oh man, yhtäkkiä kauhea flashback takavuosien deittikaveriin joka aamulla iloitsi kuinka oli ollut niin mukava maata alasti päällekkäin. Mitä se muuten aika pitkälle olikin, että ei kauaa jatkunu se suhde.paras on "harrastaa seksiä"
kamalimpia on sit kaikki tyyliin nussia, hässiä, nusauttaa, heiluttaa peittoa ja mitä niitä nyt on. kaveri puhuoi kerran seksistä käyttäen ilmaisua halia alasti. en oo vielä ihan varma et tykkäänkö vai en.
Mä ehdotin äsken facebookissa, että "loiskutellaanko kusivälineitä yhteen viikonloppuna"?Nyt tekis mieli lähettää miehelle viesti "Kultaaa, tuus loiskuttelemaan kusivälineitä yhteen! :heart:"
Eikö näistä jo voisi seuraavanlaisen yhteenvedon vetää:Pysytäänpäs nyt asiassa :attn:
Mie haluan niitä ilmaisuja seksille, tietää mitä vois ehdotella miehelle.
Mitä helvettiä... tää menee jo sairaaks.Lihanpiilotusleikki