Paras hoito kuiville hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Kertokaas mikä on teidän mielestä paras (teho )hoitotuote kuiville ja kärsineille hiuksille?

On niin karheat ja kuivat hiukset ja tuntuu että tippuu tukka päästä |O
Meni jo kuopousta odottaessa tukka huonoon kuntoon eikä tämä tästä paremmaksi kyllä ole mennyt sen jälkeenkään :/

Minulle sopii Body Shopin hunajashampoo ja -hoitoaine ja hiuksiin jätettävä amlika (?)-hoito. Kannattaa kokeilla... Siellä on muitakin ihania tuotteita.

Kerastasen tuotteet ehdottomasti.

Halvempana vaihtoehtona käytän Prismassakin myytävää Bonacuren poispestävää punaista hoitoainetta (joku instant kosteuttaja).

Permanenttiaikana käytin kahta hoitoainetta, poispestävä + hiuksiin jätettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Minulle sopii Body Shopin hunajashampoo ja -hoitoaine ja hiuksiin jätettävä amlika (?)-hoito. Kannattaa kokeilla... Siellä on muitakin ihania tuotteita.

Myykö joku nettikauppa noita?

Tai missä Oulussa on BS:n liike kun enhän mä muista..Oon menossa sinne varmaan ens kuun alussa heti niin vois käydä katsomassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Tai missä Oulussa on BS:n liike kun enhän mä muista..Oon menossa sinne varmaan ens kuun alussa heti niin vois käydä katsomassa =)

http://www.thebodyshop.fi/postimyynti.shtml

Tuollainen

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
vahvin aine ( myös ystävieni mielestä-) on absolut repair (neofibrine) Lórealin expert sarjaa 200ml purkki. Löytyy mm. stockalta

Eli tuokin löytyisi sitten Oulusta.. Onko minkä hintainen?

Taisi silti olla yli 15 euroa,,,
Mutta jos kerran ostat niin huomaat että purkki riittää ja toimii. Tämä aine leviää hiuksiin erilailla kuin muut mitä olen käyttänyt. Tämän saan pienenkin määrän koko hiuksiin levitettyä.

Yhteistyössä