asutaan niin korvessa et täällä ei ole 100 km:n säteellä yhtään alan kauppaa. Eli netistä ajattelin tilata jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Joku jossain kerran sanoi, että paras hierosauva on sellainen joka on sormien "jatke" ... tarkoittaen varmaan sitä, että voit tehdä samat temput sillä kuin omilla sormillasi ja vielä ehkä enemmän... Myyjänä ehkä ehdottaisin sitä ja kävisin valikoiman läpi kysellen samalla...
B) enkä siis itse ole myyjä vaan tää oli ehdotus mennä kauppaan ja nostaa "mirri" pöydälle... tosin älä nyt ihan kirjaimellisesti *nauraa*
ooo no sitten, sitten se menee aika hakuamuntana, mutta toi delfiini on kuulemma aika yleispätevä klittastimulaatiota yms. Lähinnä kyse on enempi siitä, pitääkö itse pentraatiosta vai kllittastimusta sivuja selailemalla löytyy kyllä aika paljon ja niissä on nykyään tarkkojakin kuvauksia "käyttötarkoituksista"Alkuperäinen kirjoittaja ap:asutaan niin korvessa et täällä ei ole 100 km:n säteellä yhtään alan kauppaa. Eli netistä ajattelin tilata jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Joku jossain kerran sanoi, että paras hierosauva on sellainen joka on sormien "jatke" ... tarkoittaen varmaan sitä, että voit tehdä samat temput sillä kuin omilla sormillasi ja vielä ehkä enemmän... Myyjänä ehkä ehdottaisin sitä ja kävisin valikoiman läpi kysellen samalla...
B) enkä siis itse ole myyjä vaan tää oli ehdotus mennä kauppaan ja nostaa "mirri" pöydälle... tosin älä nyt ihan kirjaimellisesti *nauraa*
Sormi on parasJJelly jortikka on aivan surkea dildo, mutta jos sellaisen välttämättä haluaa niin tuosta saa vastaavan ja paljon halvemmalla.
Tuotetta ei löytynyt!
ihmeellinenhuone.fi