Paras hampurilainen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Pakko sanoa että ennen vanhaa paras oli carolssin caroliina!!
nykyään mcfeast (en oo varma miten kirjotetaan)
Aika harvoin tulee käytyä nykyään syömässä pikaruokaa mut ois kiva tietää muidenkin mieltymyksiä :) Tulee nimittäin aina tilattua tuota samaa ja hesellä sit otan kanasalaatin kevyellä talonkastikkeella :P Nyt mäkkärillä on vissii joku kausituote mitä telkussa mainostettiin äsken, onkohan hyvää? Siinä on sipulinen majoneesikastike, pekonia..

Valmiista hamppareista Scanin Kanaburgeri.

Itsetehtynä kunnon pihvi kalkkunanjauhelihasta, mausteena reilusti valkosipulia, currya, yrttejä. Sämpylän tulee olla ihanan iso ja ilmava. Sitten mukaan valkosipulimajoneesia, salaattia, tomaattia ohuina viipaleina, punasipulia, kurkkua, juustoa (riippuu mielialasta, mozzarella tai feta sopii hyvin, miksei muukin), mitä milloinkin. Maistuu lapsillekin paljon paremmin kuin noi valmishampparit :D

Itsetehty:p Pihvi paistijauhelista, pekonia, cheddarjuustoa, paistettu kananmuna ja ananassiivu. Jääsalaattia, tomaattia ja suolakurkkua. Kastikkeeksi savumakuista salsakastiketta ja remouladekastiketta.

:P miks mä menin avaan tän keskustelun. nyt mä luen täällä kuola poskella näitä!
En oo piiitkään aikaan itse tehny hampurilaisia mut pakko varmaa huomenna väsätä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsetehty:p Pihvi paistijauhelista, pekonia, cheddarjuustoa, paistettu kananmuna ja ananassiivu. Jääsalaattia, tomaattia ja suolakurkkua. Kastikkeeksi savumakuista salsakastiketta ja remouladekastiketta.

Samoilla linjoilla, hiukan eri mausteilla. (Pitää kyllä joskus kokeilla nuo kastikkeet..) :) Kanan rintafileellä ja pekonilla hamppari on myös hurjan hyvää. :p Ananastia ja kananmunaa pitää olla aina! Kastikkeiksi/majoneeksiksi on laitettu vähän milloin mitäkin, dippikastikkeet (nämä sipsien kanssa käytettävät) ovat yllättävn hyviä..